پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۶۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۵
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: این معاونت از بخش‌های کلان اقتصادی کشور برای ارزیابی خسارات ناشی از نقض برجام درخواست کرده تا اقدامات حقوقی برای جبران آن را تعبیه کنند.

شعارسال: لعیا جنیدی روز دوشنبه در توضیح پیگیری معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری برای اخذ خسارات ناشی از نقض برجام، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران موضوع نقض تعهد آمریکا در برجام و اعمال تحریم‌های ظالمانه علی‌رغم توافق صورت گرفته را در دادگاه بین‌المللی دادگستری لاهه طرح کرد و دستور موقتی نیز به نفع ایران صادر شد.

وی تصریح کرد: با توجه به دستور صادر شده، سازمان حقوقی دولت به دنبال تامین خسارات ناشی از نقض توافق برجام است. از این رو در تلاشیم تا تمام خسارات وارده را مستندسازی کنیم و شرایط جبران آن از سوی ناقضان را فراهم کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهوری افزود: همچنین از بخش‌های کلان اقتصادی داخلی کشور طبق شاخص‌ها درخواست کردیم تا خسارات ناشی از نقض عهد برجام را به طور کلی را ارزیابی کنند تا بتوان به صورت دقیق پیگیری کرد.

جنیدی یادآور شد: با وجود اقدامات انجام گرفته و در حال انجام، به دنبال راهکار حقوقی و قضایی دیگر نیز هستیم تا خسارات ناشی از نقض برجام را ارزیابی و دریافت کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 15مهر1398 ، کدخبر: 83506495: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
آخه به کجا شکایت کنن ، سازمان های بین المللی هم از آمریکا حساب میبرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین