پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۸۵۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۱
خانواده حمودی حزوب عیدان از ساکنان منطقه شط الفرات در نزدیکی شهر کفل در راه کربلا از ۲۰ روز قبل از اربعین مشغول ارائه خدمات مختلف و پذیرایی از زوار اربعین حسینی هستند .

شعارسال: خانواده های حزوب عیدان، عبید و فلاح در کنار یکدیگر موکبی در طریق العلما برپا کرده اند؛ خانه آن ها آن طرف رود فرات و در مقابل مسیر طریق العلما است اما با وجود تمام مشکلات از جمله نبود آب شرب در نزدیکی موکب و منازل آن ها و تردد با قایق از رودخانه فرات تا منازل شان و خدمت رسانی به زوار امام حسین در موکب برکات الزهرا(س) از طلوع تا غروب آفتاب مشغول خدمت رسانی به زوار و پذیرایی از آن ها با غذاهای مختلف، آب خنک در گرمای طاقت فرسا و غیره مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در طریق العلما هستند.

فارس عبید از اعضای اصلی و صاحبان موکب برکات الزهرا(س) است که هر ساعت یکبار مسافتی ۲۰ کیلومتری را طی می کند تا به شهر کفل برسد و آب آشامیدنی برای زائران حسینی خریداری کند.

یوسف فلاح و یاسین فلاح نیز به وسیله قایق مشغول انتقال پذیرایی ها از منازل شان در سمت مخالف طریق العلما و آن طرف رود فرات به موکب هستند و فرزندان آن ها در موکب مشغول پذیرایی و خدمت رسانی به زوار امام حسین تا روز اربعین حسینی(ع) هستند.

حمودی حزوب عیدان بزرگ خاندان و خانواده های میزبان در این موکب می گوید تا پایان عمرش به پذیرایی از زائران امام حسین(ع) ادامه می دهد؛ دلیلش نتیجه گیری از سوره حمد است؛ آن جا که آیه «اهدناالصراط المستقیم» به میان می آید.

به گفته خانواده های عبیدان، عبید و فلاح هرساله با برپایی این موکب از ابتدای ماه صفر تا روز اربعین حسینی برکات در زندگی شان چندین برابر شده و هرساله در حال گسترش تعداد و وسعت موکب های خود در طریق العلما برای زائران حسینی هستند.










سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23مهر1398 ، کدخبر: 4747322: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین