پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۴۰۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶
شیوه نامه اجرایی فرهنگ حجاب و عفاف دانشگاه تربیت مدرس در پنج محور تهیه و تدوین و به تصویب شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رسید. این شیوه نامه از اول مهرماه لازم الاجرا شده است.

شعارسال: دانشگاه تربیت مدرس علام کرد: پیرو مصوبه 427 شورای فرهنگ عمومی مبنی بر تدوین برنامه های ترویجی فرهنگ حجاب و عفاف در سازمان ها و دستورالعمل طرح صیانت از حجاب و عفاف در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، شیوه نامه اجرایی فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه تربیت مدرس در پنج محور تهیه و تدوین شد.

این شیوه نامه با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در پنج محور شامل؛ شیوه پوشش و هنجارهای دانشگاهی، شیوه معاشرت، شیوه های ترویج و آموزش، آسیب شناسی، شیوه پایش و نظارت، یکم مهرماه 98 در شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تصویب و از همان تاریخ لازم الاجرا شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 29مهر1398 ، کدخبر: 508404: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی موسوی
United States of America
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
تو اگر غرق نمازی٬چه کسی گفت چرا؟
من اگر وقت اذان غرقه به خوابم ؛ به تو چه؟
تو اگر لایق الطاف خدایی٬ خوش باش.
من اگر مستحق خشم و عتابم ؛به تو چه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین