پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
توماس باخ عنوان کرده است که این کمیته برای احقاق حق روسیه، پیش از محروم کردن ورزشکاران دوپینگی بررسی های دقیقی انجام داده است.

شعار سال: توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در پاسخ به انتقادها از این کمیته بیان کرد که محرومیت برخی از ورزشکاران دوپینگی، تازه اول کار است و برای رواج ورزش پاک تلاش بیشتری می کنیم.

پیش از این کمیته ملی المپیک تصمیم گرفت که همه ورزشکاران روسی را از المپیک محروم نکند و جای آن معیارهایی را برای شرکت کردن این ورزشکاران در المپیک مشخص کرد.

ورزشکاران روسی در صورتی که سابقه دوپینگ در پرونده شان نداشته باشند و آزمایشات کافی از آنها گرفته شده باشد اجازه شرکت در المپیک ریودوژانیرو 2016 را دارند.

باخ عنوان کرد :" انتقادها همیشه وجود دارند مخصوصا در این مورد نمی توانیم همه را راضی کنیم. این کارها را برای رواج ورزش پاک انجام داده ایم و با معیارهای گذاشته شده فقط ورزشکاران روسیه ای که سابقه دوپینگ نداشته اند، مجوز حضور در المپیک را دارند".

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395، کد مطلب: ۵۷۱۵۹۶۱:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین