پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۸۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
با وجود نامه استانداری آذربایجان شرقی برای بازگشت به کار کارمندان اخراجی دانشگاه بناب، هنوز ۵ نفر از کارمندان بیکارند و در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

شعار سال: اوایل تابستان امسال بود که خبر اخراج ۱۲ کارمند دانشگاه بناب در رسانه‌ها منتشر شد. بعد از انتشار این خبر کارمندان اخراجیبا تجمع مقابل دفتر ریاست دانشگاه، خواستار برگشت به کار شدند، اما مسئولان دانشگاه جواب قانع کننده‌ای به خواسته آنها ندادند و علت اخراج را نبود بودجه و عدم نیاز اعلام کردند.

به گفته یکی از کارمندان اخراجی؛ اکثر این نیرو‌ها سال‌ها با حداقل حقوق دریافتی خدمت کرده‌اند و اخراج آنان به بهانه‌های واهی و با هدف تسویه حساب‌های سیاسی، کار اخلاقی و منصفانه‌ای نیست.

او می‌گوید چگونه در این وضعیت اقتصادی جوابگوی خانواده خود باشیم؟ در آستانه انتخابات پیش رو، بحث تعدیل سیاسی شکل گرفته تا اینکه به راحتی ۱۲ نیرو از کار بیکار شوند و احتمالا بعد از تعدیل این افراد، در زمان دیگری نیرو‌های دیگری را جایگزین آن‌ها می کنند.

بعد از اخراج و عدم توجه مسئولان دانشگاه به خواسته آن‌ها، کارمندان دست به دامان امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی شدند و با ارسال نامه‌ای خواستار بازگشت به کار خود شدند.

مسئولان استانیهم وارد میدان شدند و از مسئولان دانشگاه خواستند با برگشت به کار کارمندان موافقت شود.


هر چند که در ابتدا مسئولان دانشگاه بناب با برگشت به کار این کارمندان موافقت نکردند، اما در نهایت با فشار‌هایی که از سوی مسئولان استانی بر مسئولان دانشگاه وارد شد، تعدادی از کارمندان به کار خود برگشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 1 آبان 98، کد مطلب: 799577: www.snn.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین