پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۹۱۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: 17 نفر از دبیران کل احزاب ملی برای عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب داوطلب شده‌اند.
شعارسال: حمید ملانوری صبح امروز در جلسه انتخابات دبیران کل احزاب جهت عضویت در کمیسیون ماده 10، با اشاره به حضور یک نماینده از احزاب ملی و یک نماینده از احزاب استانی در کمیسون ماده 10 به مدت دو سال، اظهار کرد: از انتخابات پیشین دو سال گذشته است و باید انتخابات جدید برای عضویت نمایندگان احزاب در این کمیسیون برگزار شود.

وی ادامه داد: از 29 شهریور فراخوان انتخابات را اعلام کرده و به دبیران کل احزاب نیز جداگانه اطلاع رسانی انجام دادیم. چهار روز دبیران کل فرصت ثبت نام داشتند و 17 دبیرکل ثبت نام کردند و سپس تایید صلاحیت انجام شد و صلاحیت حزب به لحاظ داشتن پروانه و تطبیق شرایط با قانون جدید احزاب بررسی شد و هر 17 نفر تایید شدند.7 دبیرکل احزاب استانی هم ثبت نام کردند.

ملانوری خاطرنشان کرد: امروز این انتخابات برگزار می شود. کمیسیون ماده 10 جایگاه مهمی دارد و احزاب نقش مهمی در اداره کشور دارند. برای ما انتخابات امروز مهم است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 2 آبان 1398 ، کدخبر: 98080200919 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین