پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۴۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز از آغاز فعالیت جریان اصولگرا برای بررسی نحوه ورود به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری تا کمتر از یک ماه آینده خبر داد و گفت: نیروهای انقلاب و جریان‌های اصولگرا گزینه‌های مناسب و جدی برای رقابت 96 دارند.

شعارسال: وی در پاسخ به سؤالی درباره احتمال حمایت جریان اصولگرا از حجت‌الاسلام حسن روحانی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که داریم بسیار بعید است که ما بخواهیم از روحانی حمایت کنیم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره احتمال حمایت از احمدی‌نژاد نیز گفت: ما هنوز بحثی نداشته‌ایم اما درباره وی هم فکر نمی‌کنم حمایتی صورت بگیرد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی با بیان اینکه تاکنون هیچ بحثی درباره گزینه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری انجام نشده است، اظهار داشت: ان‌شاءالله به‌زودی وارد بحث انتخابات ریاست‌جمهوری خواهیم شد، اما تا این لحظه هیچ بحثی درباره انتخابات نداشته‌ایم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 11 مرداد 1395، کدمطلب: 5716832 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین