پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۵۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
نایب رییس شورای شهر گرگان درباره حواشی سفر چین گفت: متاسفانه در این رابطه اعضای شورای شهر را به بازی گرفتند.

شعار سال: محمد ابراهیم جرجانی در رابطه با سفر مسئولان شورای شهر و شهرداری به چین، اظهار کرد: چندی پیش در یکی از جلسات شورا که بنده حضور نداشتم ریاست شورا اعلام کرد سفر چین برای مدیران شهری مهیا شده و سه نفر می توانند شرکت کنند؛ ظاهرا در این جلسه اعضا اعلام حضور نکردند و با من تماس داشتند که برای این سفر نام نویسی کنم.

وی افزود: من مشروط به این که این سفر به دعوت چین باشد و هزینه ای از طرف شورا و یا شخص من نیاز نباشد در این سفر شرکت می کنم ضمن این که چندی پیش مدیران شهری گوانگژو در گرگان حضور یافتند و بدون اتفاقی گرگان را ترک کردند.

جرجانی ادامه داد: چندی بعد از من مدارک خواستند، بعد اعلام کردند مصوبه می خواهد که در جلسه بررسی شد و حتی خود من رای ندادم.

وی اضافه کرد: در جلسه دیگر اعلام کردند که فقط سه نفر می توانند سفر کنند و اعضای شورای نمی توانند شرکت کنند و اگر تمایل دارند با هزینه شورا بروند؛ هم زمان هم در شبکه های اجتماعی اعلام کردند اعضای شورا با هزینه بیت المال می خواهند به سفر چین بروند.

وی با بیان این که نامه از طرف آقای امیرشاهی به شهرداری اعلام و توسط شهردار به رئیس شورا ارسال شده بود، ادامه داد: در این نامه که مستندات آن موجود هست ذکر شده اسامی برای تسهیلات معرفی شوند.

نایب رئیس شورای شهر گرگان تصریح کرد: این سوال پیش می آید اگر قرار است هزینه را ما بدهیم نامه ای که آقای شهردار به شورا فرستاد برای چه منظور است؟ چرا شهردار درخواست کرد که شورا اسامی معرفی کند؟ چرا رئیس شورا اسم ما را داد؟ چرا شورا این همه جلسه برای آن برگزار کرد؟

وی بیان کرد: مگر من بازیچه هستم که عده ای در شبکه های اجتماعی بگویند با هزینه بیت المال می خواهند به سفر بروند در صورتی که شهردار و رئیس شورا مقدمات آن را چیده اند؟

جرجانی اظهار کرد: وقتی آقای شهردار نامه را به شورا ارجاع داد ولی سه نفر معرفی کرده است، این یعنی بازی با اعضای شورای شهر.

وی با بیان این که شهرداری آقای فولادیان، آقای کریمی و حاج محمدعلی را برای این سفر معرفی کرده است، گفت: نکته جالب اینجاست اگر این سفر قرار است دستاوردی داشته باشد جای نیروی رسمی با سابقه 28 سال خدمت است یا نیروی حجمی با 8 سال سابقه؟

جرجانی یادآور شد: حال یا شهردار اشتباه کرده است یا رئیس شورا نمی دانست باید چه کار کند؟ مگر ما درخواست کردیم سفر برویم؟ متاسفانه این وسط اعضای شورای شهر را به بازی گرفتند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 5 آبان 98، کد خبر: 4753883، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
این سوال پیش می آید اگر قرار است هزینه را ما بدهیم نامه ای که آقای شهردار به شورا فرستاد برای چه منظور است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
کلا تکلیف معلوم نیست تو شهردارری چه خبره معلوم نیست هر کی هر کاردلش می خواد انجام میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین