پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۴۱۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۵
"مهدی مهدوی"، مدیرعامل شرکت بیمه سرمد اذعان داشت که اگرخدمات شرکت بیمه سرمد خوب نبود یکسال دیگر این قرارداد تمدید نمی‌شد.

شعارسال: مدیرعامل شرکت بیمه سرمد اعتراض هنرمندان به خدمات بیمه تکمیل درمان را مربوط به نقص مدارک 400 پرونده از کل 20 هزار تا پرونده بیمه تکمیل درمان هنرمندان دانست و اعلام کرد که تغییر ارزیاب خسارت از"اس او اس" به ارزیاب داخلی بیمه سرمد سبب شد تا مغایرت‌هایی به وجود آید که این مشکلات ظرف یک هفته آینده حل می‌شود!

شرکت بیمه سرمد براساس قرارداد جدیدی که از اول تیرماه سالجاری با صندوق اعتباری هنر به امضا رسانده است، تا پایان خردادماه سال 99 خدمات بیمه تکمیل هنرمندان را عهده‌دار شده است.

به تازگی، شورایعالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران با اعلام "وضعیت غیرقابل قبول بیمه هنرمندان" نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزیر ارشاد نوشت و اعلام کرد که متاسفانه صندوق اعتباری هنر در زمینه درمانی هنرمندان، سال جاری را به یکی از بدترین سال‌ها بدل کرده به گونه‌ای که هنرمندان برای استفاده از بیمه تکمیلی (بیمه سرمد) زمینگیر شده و قادر نیستند از بدیهی‌ترین خدمات درمانی متعارف بهره بگیرند.

همچنین ۱۳ صنف خانه سینما هم در بیانیه جداگانه‌ای به عملکرد صندوق اعتباری هنر درباره خدمات بیمه تکمیلی اعتراض و تصریح کردند که بی‌اعتنایی شگفتِ «صندوق اعتباری هنر» به اعتراض‌ها در باره شیوه‌ی خدمت رسانی‌اش نشان از این پدیده‌ی زشت دارد که مدیران صندوق برای سلامت و جان و روان افراد تحت پوشش‌اش ارزشی قائل نیستند.

در همین ارتباط "مهدی مهدوی"، مدیرعامل شرکت بیمه سرمد اذعان داشت که اگر خدمات شرکت بیمه سرمد خوب نبود یکسال دیگر این قرارداد تمدید نمی‌شد.

به گفته وی، در قرارداد جدید بیمه سرمد و صندوق اعتباری هنر مناقصه‌ای برگزار نشد و خود صندوق اعتباری هنر برای عقد قرارداد با بیمه سرمد رغبت نشان داد در حالیکه بیمه سرمد هیچ تلاشی برای گرفتن این قرارداد نکرد.

مهدوی تصریح کرد که نوع قرارداد امضا شده بین بیمه سرمد و صندوق اعتباری هنر درمانی بوده و ضریب خسارت آن بالا است اما بیمه سرمد تمام خدمات را به آنها ارایه می‌کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نود اقتصادی، تاریخ انتشار: 4آبان1398 ، کدخبر: 2124931: 90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین