پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۲۶۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
سخنگوی وزارت خزانه‌داری آمریکا در توییتی نوشت: با اقدامات مرکز مبارزه با تامین مالی تروریسم آمریکا کمپین فشار حداکثری علیه ایران ادامه یافته است.
شعار سال: سخنگوی وزارت خزانه‌داری آمریکا در توییتی نوشت: با اقدامات مرکز مبارزه با تامین مالی تروریسم آمریکا کمپین فشار حداکثری علیه ایران ادامه یافته است.

مونیکا کراولی سخنگوی وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت: با اقدامات روز گذشته مرکز مبارزه با تامین مالی تروریسم آمریکا، کمپین فشار حداکثری علیه ایران ادامه یافته است. خزانه‌داری آمریکا به همراه دیگر کشورهای شریک به اعمال فشار اقتصادی علیه بازیکنان بدی که تروریسم را در سراسر جهان رواج می‌دهند، ادامه خواهد داد.

 روز گذشته اعلام شد که مرکز "مبارزه با تامین مالی تروریسم" که آمریکا و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (بحرین، کویت، امارات، عمان، قطر و عربستان سعودی) عضو آن هستند، ۲۵ نهاد مرتبط با ایران و گروه‌های مقاومت را تحریم کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، شبکه‌ای از شرکت‌ها، بانک‌ها و افراد حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب‌الله لبنان تحت تحریم قرار گرفته‌اند.

این شرکت‌ها و نهادها پیش‌تر به شکل جداگانه از سوی آمریکا تحریم شده‌ بودند و این بار تنها نام کشورهای عربی به فهرست تحریم‌کنندگان اضافه شده است.

مرکز "مبارزه با تامین مالی تروریسم" سال 2017 با ریاست مشترک عربستان سعودی و آمریکا در ریاض پایتخت عربستان تاسیس شد و دیگر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس نیز عضو این مرکز هستند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایران آنلاین،تاریخ انتشار:9آبان1398،کد خبر:512349،www.ion.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین