پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۲۸۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴
رسانه های عربی از اجماع و اتفاق نظر در نشست وزیران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس برای نامزدی یک مقام کویتی به عنوان دبیرکل این شورا خبر دادند.

شعار سال: به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، انتظار می رود که وزیران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، امروز (سه شنبه) نایف الحجرف وزیر پیشین دارایی کویت را برای تصدی پست دبیر کلی به چهلمین اجلاس سران کشورهای عضو این شورا در ریاض پایتخت عربستان معرفی کنند.

خالد الجارالله معاون وزیر خارجه کویت دیروز ۱۸ آذر ماه اعلام کرد که درباره نامزدی الحجرف برای تصدی پست دبیرکلی شورای همکاری اتفاق نظر وجود دارد و نشست وزیران این شورا، توصیه خود را برای تصویب به اجلاس روز سه شنبه سران ارایه خواهد کرد.

الحجرف قرار است جانشین عبدالطیف بن راشد الزیانی شود که دوره تصدی وی به عنوان دبیرکلی این شورا سال آینده میلادی پایان می یابد.

اجلاس مزبور از روز دوشنبه در ریاض با حضور مقام های و مسوولان شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس شامل عربستان، کویت، امارات، عمان، بحرین و قطر آغاز به کار کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 19 آذر 98، کد مطلب: 83588260: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین