پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۴۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
رئیس‌جمهور آمریکا گفت سعودی‌ها باید برای تامین امنیت خود مسئولیت بیشتری را بپذیرند و این امر شامل پرداخت پول هم می‌شود.
شعارسال: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «ما به عربستان سعودی کمک خواهیم کرد و سعودی‌ها باید در تامین امنیت خود مسئولیت بیشتری را بپذیرند و این امر شامل پرداخت پول هم می‌شود.»

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «به سعودی‌ها قول ندادم که حتما ما باید از آن‌ها محافظت کنیم. ما باید با سعودی‌ها هم‌فکری کنیم و (درباره پاسخ به حمله پهپادی به آرامکو) به نتیجه‌ای برسیم.»

این نخستین باری نیست که ترامپ از سعودی‌ها باج‌خواهی می‌کند. او بارها در مناسبت‌های مختلف در سخنرانی‌های خود از عربستان خواسته هزینه حمایت واشنگتن از این کشور را پرداخت کند.

ترامپ در ادامه مدعی شد: «دیپلماسی با ایران هرگز پایان نمی‌یابد. نمی‌دانیم چه پیش خواهد آمد. می‌دانم (ایرانی‌ها) به دنبال توافقند. و زمانی این توافق روی خواهد داد.»

این در حالی است که به‌رغم ادعاهای مقامات مختلف دولت ترامپ درباره آمادگی او برای انجام مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران، او دیروز در توئیتی اخبار رسانه‌ها مبنی بر تصمیم برای مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران را جعلی خواند.

آمریکا ۱۸ اردیبهشت پارسال به صورت یکجانبه و بدون دلیل خاصی از برجام که مورد تأیید جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل بود، خارج شد و اعلام کرد کارزار فشار حداکثری علیه ایران را به راه خواهد انداخت تا صادرات نفت تهران را به صفر برساند و آن را مجبور کند بار دیگر به میز مذاکره بیاید تا «توافق بهتری» برای آمریکا رقم بخورد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 26 شهریور 1398 ، کدخبر: 7072669 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
سعودی ها پولم نداشتن باید چیکار میکردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین