پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
اظهارات ترامپ در حمایت از دولت سعودی پس از حمله پهپادی به تاسیاست نفتی این کشور و اعلام اینکه ارتش آمریکا برای حمایت از عربستان در دسترس خواهد بود، واکنش تند دموکرات‌ها از جمله برنی سندرز را به دنبال داشت.

شعارسال: اظهارات ترامپ در حمایت از دولت سعودی پس از حمله پهپادی به تاسیاست نفتی این کشور و اعلام اینکه ارتش آمریکا برای حمایت از عربستان در دسترس خواهد بود، واکنش تند دموکرات‌ها از جمله برنی سندرز را به دنبال داشت.

 به نوشته اینترسپت، برنی سندرز، نامزد مطرح دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست‌جمهور ی آمریکا در واکنش به سخنان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی براینکه منتظر دستور پادشاهی سعودی است و نیروهای آمریکایی آماده و مجهز هستند تا به آنها گفته شود کجا و کی بمب‌هایشان را بیندازند، گفت: آقای ترامپ، قانون اساسی آمریکا بسیار صریح و واضح است، فقط کنگره و نه رئیس جمهور اختیار اعلام جنگ دارد.

وی در ادامه تاکید کرده است: کنگره به شما مجوز آغاز یک جنگ فاجعه‌بار دیگر در خاورمیانه را نخواهد داد آنهم فقط به این خاطر که دیکتاتوری وحشی سعودی از شما این درخواست را دارد.

سندرز گفته است: شما که نمی‌توانید از سربازان حفاظت کنید به جنگ نروید.

ترامپ در پیام توئیتری خود مدعی شده است: تاسیسات نفتی عربستان هدف حمله قرار گرفت، دلیلی وجود دارد که باور کنیم عامل این حمله را می شناسیم، آماده و مجهز هستیم، اما منتظر پادشاهی عربستانیم تا آنها بگویند از نظر آنها مقصر کیست و ما تحت چه شرایطی عمل کنیم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ،تاریخ انتشار: 25 شهریور1398،کدخبر:98062511808 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
قطعا ایران در این حملات به عنوان دستی پشت پرده داشته و آمریکا هم از این اقدام جری شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین