پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۲۷۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر دانشجویان در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب کنند، با فرد متخلف طبق قانون برخورد می‌شود. لاری مثال زد: اگر دانشجویی مسایل مرتبط با دانشگاه نظیر بودجه آن را نشر داده و فردی نسبت به این موضوع شکایت کند پرونده او رسیدگی می شود. سیما سادات لاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره آیین نامه انضباطی دانشجویان بیان کرد: در این آیین نامه قسمت های روابط عمومی و رسانه ها وجود دارد که آنها درباره نحوه کنترل فضای مجازی برنامه ریزی می کنند.

شعار سال: معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر دانشجویان در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب کنند، با فرد متخلف طبق قانون برخورد می‌شود.

سیما سادات لاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره آیین نامه انضباطی دانشجویان بیان کرد: در این آیین نامه قسمت های روابط عمومی و رسانه ها وجود دارد که آنها درباره نحوه کنترل فضای مجازی برنامه ریزی می کنند.

وی اضافه کرد: همه فعالان دانشجویی، انجمن های علمی، کانون ها، تشکل ها و نشریات مجوز فعالیت در فضای مجازی دارند و تمامی کانال هایی که توسط آنها راه اندازی شده توسط مرجع مسئول، رسیدگی می شود.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: اگر کانال هایی به جز این گروه های مجازی دارای مجوز، توسط فعالان دانشجویی راه اندازی شود و دانشجویان در آن اقدام به نشر اکاذیب کنند در کمیته انضباطی با آنها برخورد قانونی می شود.

لاری مثال زد: اگر دانشجویی مسایل مرتبط با دانشگاه نظیر بودجه آن را نشر داده و فردی نسبت به این موضوع شکایت کند پرونده او رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه رصد فعالیت مجازی دانشجویان به معنای کنکاش در حریم خصوصی آنها نیست عنوان کرد: شورای انضباطی می تواند در صورت مشاهده مطالبی در فضای مجازی که با هدف زیر سوال بردن منافع و مصالح دانشگاه بازنشر شده، ورود کرده و شاکی شود.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: برخوردهای صورت گرفته در شورای انضباطی، طبق قوانین و آیین نامه در بخش های هیات بدوی و تجدید نظر است.

لاری یادآوری کرد: حکم تجدید نظر پیشتر قطعی بود اما هم اینک این رای قطعی نبوده و باید این حکم به شورای مرکزی وزارتخانه ارسال شود.

وی بیان کرد: در صورت تشکیل پرونده برای یک دانشجو، این موضوع در سه مرحله به فرد ابلاغ می شود تا نسبت به دفاع از خود اقدام کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب ، تاریخ انتشار 7 آبان 98، کد خبر: 509618، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین