پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۳۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۷
آذربایجان شرقیرئیس سازمان زندان‌های کل کشور گفت: یکی از دلایل افزایش فساد اقتصادی در کشور، توجه نکردن به شایسته سالاری و واگذاری قسمتی از کارهای دولت به افراد نالایق در بخش خصوصی است. وی تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی، سردمدار مبارزه با فساد است، از این رو تمامی تلاش خود را برای ریشه کن کردن هر نوع فسادی به کار گرفته و با مختلسان و بر هم زنندگان آسایش مردم، برخورد جدی دارد.رئیس سازمان زندان‌های کل کشور با بیان اینکه قوه قضائیه در پی کاهش مجازات حبس برای افراد بی‌خطری است که به دلیل مهریه و مسائل کوچک پایشان به دادگاه باز شده، گفت: سیاست مجموعه قضایی کشور، کاهش آسیب‌های اجتماعی در زندان‌ها بوده که گریبانگیر اکثر زندانیان و خانواده‌های آنان شده است.

شعار سال: اصغر جهانگیر در جلسه شورای قضایی شهرستان هشترود اظهار کرد: بعضی از ساختارهای دولت باید تغییر یابد، چرا که امکان خدمت رسانی به مردم در ساختار کنونی ضعیف بوده و مردم را از نظام و انقلاب دلسرد می‌کند.

وی تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی، سردمدار مبارزه با فساد است، از این رو تمامی تلاش خود را برای ریشه کن کردن هر نوع فسادی به کار گرفته و با مختلسان و بر هم زنندگان آسایش مردم، برخورد جدی دارد.

رئیس سازمان زندان‌های کل کشور با بیان اینکه قوه قضائیه در پی کاهش مجازات حبس برای افراد بی‌خطری است که به دلیل مهریه و مسائل کوچک پایشان به دادگاه باز شده، گفت: سیاست مجموعه قضایی کشور، کاهش آسیب‌های اجتماعی در زندان‌ها بوده که گریبانگیر اکثر زندانیان و خانواده‌های آنان شده است.

وی یادآور شد: درخواست ما از دولت این است که حقوق و امکانات کارکنان و قضات قوه قضائیه را به عنوان امنیت سازان مردم افزایش دهد، چرا که در صورت به خطر افتادن امنیت روانی و اقتصادی این مجموعه، کارهای مجموعه قضایی به نحو احسن انجام نمی‌شود.

جهانگیر در پایان با اظهار بی‌اطلاعی از چرایی لغو ماده 48 قانون به کارگیری فرزندان جانبازان بالای 25 درصد در ادارات توسط دیوان عدالت اداری، قول پیگیری این موضوع را داد.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: زندان هشترود در مجاورت مدرسه دخترانه قرار گرفته و جابجایی آن به خارج از شهر، الزامی است.

سید حمزه امینی در ادامه خاطر نشان کرد: اقدامات ارزنده ریاست قوه قضائیه در مبارزه با انواع فسادها و کاهش جرم ستودنی است، چرا که با این اقدامات نور امیدی در دل مردم روشن شده و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به آینده امیدوارتر می‌شوند.

فرماندار هشترود نیز در این جلسه اظهار کرد: شاخص‌های امنیتی هشترود رو به بهبود بوده و از این شهرستان می‌توان به عنوان امن‌ترین نقطه کشور نام برد.

امین امینیان ادامه داد: آسیب‌های اولویت‌دار هشترود شناسایی و برای هشت مورد آسیب اجتماعی سند اجرایی تهیه شده است که در چند روز آینده رو نمایی می‌شود.

رئیس دادگستری هشترود نیز در این جلسه گفت: امنیت و عزت ایران اسلامی در گرو مردمداری و انجام دادن کارهای آن‌ها در وقت مناسب و با روش صحیح است.

وی افزود: مجموعه قضایی هشترود با وجود داشتن مشکلات متعدد، اقدامات مناسبی در این حوزه انجام داده و 19 هزار پرونده را در طول یک سال گذشته بررسی و به نتیجه رسانده است.

رحیم استادی اضافه کرد: حفظ کرامت مردم در مجموعه قضایی هشترود از اولویت‌های کاری قضات و کارکنان است.

وی از به روز نبودن مرکز پزشکی قانونی گلایه کرد و گفت: شهرستان هشترود فقط نام پزشکی قانونی را یدک می‌کشد و عملا از این مرکز به جز معاینات سطحی، عملکرد دیگری مشاهده نشده است.

وی از مخروبه بودن ساختمان اداره ثبت اسناد هم گلایه کرد و خواستار تخصیص اعتبار برای نو سازی این اداره شد.

دادستان عمومی و انقلاب هشترود نیز در این جلسه گفت: وظیفه دولت تامین خواسته‌های مردم و مجموعه قضایی بوده و باید برای این مهم، اقدامات ویژه،ای انجام دهد.

شاهرخ اسدالهی تراکمه اظهار کرد: متاسفانه سازمان صدا و سیما در پخش کارکرد مجموعه قضایی، اهمال کاری می‌کند و اقدامات این مجموعه را آنچنان که باید به روی آنتن نمی‌فرستد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 8 آبان 98، کد خبر: 98080804389، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین