پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری از عضویت یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از هموطنان برای اهدای عضو خبر داد.

شعار سال: دکتر علی اکبر ولایتی بعدازظهر سه شنبه در آئین رونمایی کتاب ۱=۸ که مروری مستند و تصویری بر فرایند اهدای عضو در بیمارستان مسیح دانشوری است، گفت: در حال حاضر در بیمارستان مسیح دانشوری در زمینه پیوند ریه و قلب فعالیت داریم و در برخی مواقع پیوند کلیه و بعضا لوزالمعده نیز انجام می شود.

وی با اشاره به اهمیت پیوند لوزالمعده (پانکرانس) در بیماران دیابتی تاکید کرد: تلاش می کنیم با توجه به تعداد زیاد بیماران نیازمند به پیوند لوزالمعده هرچه سریعتر اتاق عمل این پیوند را در بیمارستان تجهیز و راه اندازی کنیم.

ولایتی با اشاره به رونمایی از کتاب تصویری اهدای عضو اظهار داشت: کار اهدای عضو در مرکز مسیح دانشوری همواره با کارهای هنری همراه بوده است و به نظر می رسد هنر بهترین مسیر انتقال مفاهیم انسانی است.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر کارت اهدای عضو پر کرده اند، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ پیوند قلب و بیش از ۱۰۰ پیوند ریه در بیمارستان مسیح دانشوری انجام شده است که در زمینه پیوند ریه، این بیمارستان در نوع خود در منطقه بی نظیر است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 12 مرداد 95 ، کد مطلب: 3730345: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین