پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
استاندار کرمان گفت: حضور سفرا و رایزنان اقتصادی ۱۵ کشور در این استان بازخوردهای خوبی داشته و دفتر پیگیری‌های اقتصادی استانداری کرمان در تهران مصوبات نشست‌ها را پیگیری خواهد کرد تا به نتیجه مطلوب برسد.

شعار سال: محمدجواد فدایی در نشست بررسی پتانسیل های توسعه روابط اقتصادی فرامرزی کرمان اظهارداشت: امروز دید خوبی نسبت به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان کرمان به وجود آمده و می‌توانیم مذاکرات و تعاملات خوبی در این خصوص با کشورهای مختلف داشته باشیم.

وی بیان کرد: گردشگری یکی از ظرفیت‌‌ها و پتانسیل های کرمان است و یک سوم آثار ثبت جهانی کشور در کرمان قرار دارد و حتی برخی از کشورها تعداد آثار ثبت جهانی آنها کمتر از این استان است که این موضوع نشان دهنده ظرفیت گردشگری این نقطه از کشور است.

استاندار کرمان با بیان اینکه برقراری پروازهای مستقیم و تورهای گردشگری از راهکارهای گسترش گردشگری استان کرمان است اظهار داشت: کشورهای بازدید کننده اگر نیاز به تسهیلات برای راه اندازی تورهای گردشگری به کرمان دارند اعلام کنند.

وی تصریح کرد: استان کرمان ظرفیت های صادراتی بسیار خوبی دارد به طوری که در بخش های کشاورزی، صنایع دستی، صنایع معدنی و غیره. پتانسیل های خوبی برای برقراری مراودات اقتصادی با کشورهای مختلف را دارد و در مقابل نیز نیازهایی دارد که می‌توانیم با صادرات و واردات تعاملات خوبی با کشورهای مختلف داشته باشیم.

فدایی گفت: خوشبختانه هم اکنون نیز سرمایه‌گذاری مستقیم کشورهای خارجی در استان کرمان را داریم که نمونه آنها را می توان در کارخانه فروکروم رفسنجان و مجموعه خودروسازی ارگ جدید بم مشاهده کرد و منطقه اقتصادی کرمان نیز در آینده تاسیس می شود.

وی تاکید کرد: برخی از سفرا و میهمانان گرامی احساسات و نظرات خود را بعد از دیدن شهرستان های سیرجان و رفسنجان توییت کرده و از میزبانی استان کرمان تشکر کرده بودند که من هم به نوبه خود از مهیمانانمان در این خصوص تشکر کنم.

نشست بررسی پتانسیل های توسعه روابط اقتصادی فرامرزی با حضور سفرا و رایزنهای اقتصادی ۱۵ کشور جهان، معاون اقتصادی وزیر امور خارجه، جمعی از نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و فعالان اقتصادی در محل هتل پارس کرمان برگزار شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 11 آبان 98، کد مطلب: 918918: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
برای گردشگری این شهر بسیار کمک میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین