پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۴۳۰۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۹
نماینده ولی فقیه استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: جمهوری اسلامی به یمن خداوند توانسته در ۴۰ سال عمر خود در شرایطی که زیر شدیدترین تحریم ها بوده پیشرفتهای چشم گیری داشته باشد این امر را مرهون حضور جوانان است.

شعارسال: حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه استان خوزستان و امام جمعه اهواز در مراسم گرامیداشت روز دانش آموز که  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد گفت: خداوند سهم ویژه برای تفکر و اندیشیدن در نظر گرفته است و در هر مسئله ای ما باید ابتدا به خوبی تفکر کرده و بعد اقدام کنیم.

حجت الاسلام موسوی فرد افزود: در تمامی آیات قرآن به ثواب بسیار زیاد تفکر و اندیشه اشاره شده و از طرفی عبادتی که شالوده آن اندیشه باشد ارزشمند است که منجر به خضوع و خشوع می‌شود.

امام جمعه اهواز ادامه داد: در گذشته استعمار به صورت جنگی و فیزیکی بوده ولی امروزه استعمار تفکری است و کشور‌های استعمارگر برای اینکه بتوانند مردم یک جامعه را تحت سلطه خود در آورند اجازه تفکر را از آنها سلب می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به یمن خداوند توانسته در ۴۰ سال عمر خود در شرایطی که زیر شدیدترین تحریم ها بوده پیشرفتهای چشم گیری داشته باشد این امر را مرهون حضور جوانان به خصوص دانشجویان عزیز دانست .

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند، تا زمانی که آمریکا خلق و خوی استکباری خود را دارد صلاحیت مذاکره را نخواهد داشت و این جمله امروزه به خوبی برای دنیا مشخص شده است.

وی در پایان سخنان خود یکی از مشکلات عمده استان را اشتغال دانست و گفت: ما باید بتوانیم با کمک هم چرخ‌های تولید و اشتغال را در استان به حرکت درآوریم و با فراهم کردن زمینه های لازم، موجب پیشرفت استان و کشور شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: سیزدهم آبان ماه یادآور سه رویداد و خاطره مهم در سال های ۴۳، ۵۷ و ۵۸ است که هر یک از این رویداد ها به نوبه خود نقش بسزایی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استقلال آن داشته اند و از این رو ما باید تمامی همت و تلاش خود را برای بزرگداشت این روز و با حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه داشته باشیم.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسکانیوز، تاریخ انتشار: 12آبان1398، کدخبر: 1031958، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین