پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
عضو فراکسیون امید، حداقل ۲۰ نفر از فهرست ۳۰ نفره امید در انتخابات مجلس قبلی را فاقد صلاحیت و شایستگی دانست.
شعارسال: روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

عبدالرضا هاشم‌زایی در خصوص احتمال ائتلاف و استفاده از یار کمکی اظهار داشت: من از ابتدا با این روش مخالف بودم. اعتقاد من این است، هر حزب و گروه سیاسی بعد از انتخابات باید با هم ائتلاف کنند. ائتلاف قبل از انتخابات، معنی ندارد و اگر قرار است در انتخابات شرکت کنیم، باید با پرچم خودمان وارد شویم.

هاشم‌زایی در ادامه افزود: حتی اگر اصلاح‌طلبان نتوانستند در شهری مثل تهران، روی تمام ۳۰ نفر به تفاهم برسند، باز هم باید مستقل وارد انتخابات شوند. به نظر من، ما باید با کسانی که حتی در اصول پایه هم با آنان مشکل داریم صرفا به خاطر پیروزی در انتخابات وارد ائتلاف شویم.

هاشم‌زایی در ادامه یادآور شد: از مجلس چهارم، شورای نگهبان با تفسیری که از قانون اساسی داشت، وضعیت را تغییر داد و همین باعث شد تا جناح چپ دیگر در هیچ دوره‌ای نتواند از ظرفیت کامل خود استفاده نماید. خلاصه آنکه نمی‌توان از قبل روی افراد حساب کرد؛ بنابراین، لیست‌ها همیشه در دقیقه نود بسته شده است، به همین جهت نمی‌توانیم قاطع شایسته‌سالاری را در انتخاب افراد اعمال کنیم.

وی گفت: اگر نظارت به این شکل وجود نداشت و افراد با گرایش‌های مختلف- البته به جز کسانی که وابسته به منافقین و یا گروهک‌ها و سرویس‌های جاسوسی دیگر هستند- می‌توانستند در انتخابات شرکت کنند، از این لیست ۳۰ نفره تهران، حداکثر ۱۰ نفر را برای لیست انتخاب می‌کردم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: 19 آبان 1398 ، کدخبر: 1008515 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
اصلاح طلب ها به جز شلوغ کردن و ادعای پوچ داشتن ثابت کردن چیزی در چنته ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین