پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۷۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۱
محمدرضا داورزنی رییس جدید فدراسیون والیبال گفت: بیش از ۳۸ سال سابقه کار دارم اما طبق قانون تا زمانی که وزارت ورزش من را بازنشسته نکند می‌توانم به کار ادامه دهم.

شعار سال:رییس جدید فدراسیون والیبال گفت: بیش از ۳۸ سال سابقه کار دارم اما طبق قانون تا زمانی که وزارت ورزش من را بازنشسته نکند می‌توانم به کار ادامه دهم.

«محمدرضا داورزنی» پس از پیروزی در انتخابات فدراسیون والیبال اظهار داشت: انتخابات در شرایط آزادانه برگزار شد و دغدغه مردم این است که حال والیبال خوب شود اما در حال حاضر حال والیبال خوب نیست. مردم انتظار دارند والیبال به عنوان رشته‌ای که باعث غرور و عزت ملی می‌شود به روزهای خوب گذشته بازگردد.

وی ادامه داد: در دو سه سال گذشته بداخلاقی‌هایی انجام شد که نمی‌خواهم درباره آنها حرفی بزنم. در آستانه انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرایط خوبی نداریم و باید همه باید برای موفقیت تیم ملی تمرکز کنیم.

داورزنی درباره ادامه همکاری فدراسیون والیبال با ایگور کولاکوویچ گفت: سرمربی تیم ملی تا المپیک ۲۰۲۰ قرارداد دارد و منطقی نیست که به فکر جابجایی در این پست باشم اما اگر تیم ملی راهی المپیک نشود لزومی برای ادامه همکاری با وی وجود ندارد.

داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع که در انتخابات فدراسیون والیبال رای قاطعانه کسب نکردید در عملکرد شما تاثیرنخواهد گذاشت؟ گفت: قرار نیست همه اعضای مجمع به یک نفر رای دهند قسمتی از اعضای مجمع به این انتخاب رسیده بودند که داورزنی هرچه در توان داشته برای والیبال گذاشته و باید به نیروی جدید اعتماد کرد.

وی درباره حاشیه‌های مطرح شده پیرامون خودش و سخنان برخی نامزدهای انتخابات درباره گذشته او گفت: نمی‌خواهم وارد موضوع بداخلاقی ها شوم اما هر کدام از اعضای مجمع که درباره این مسایل ابهامی دارند می‌توانند از وزارت ورزش و جوانان، خزانه دار ، بازرس فدراسیون والیبال و سازمان بازرسی کل کشور سوال کنند. همان طور که در دو سال گذشته خون دل خوردم باز هم خون دل می‌خورم.

داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا حاضرید در نشست خبری به سوالات خبرنگاران در این باره پاسخ دهید گفت: الان زمان ورود به حاشیه های نیست و بعدها می‌توان به این مسائل پرداخت، باید شرایط را برای موفقیت تیم ملی فراهم کنیم، مجمع فدراسیون فصل الخطاب است، اعضای مجمع به من اعتماد کردند و مسایل حاشیه‌ای نباید در رسانه فریاد زده شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به عقب برگردید از فدراسیون والیبال به وزارت ورزش و جوانان می‌روید گفت: در آن زمان احساس کردم می‌توانم در جای دیگری خدمت کنم. در دو سه سال گذشته فدراسیون والیبال را با منابع مالی خوب تحویل دادم و حالا باید با بدهی تحویل بگیرم.

وی درباره ورود اعضای کمیسون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به کاندیداتوری او گفت: این کمسیون سوالاتی از وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد و پاسخ آن را گرفت و الان دیگر زمان پرداختن به این موضوع نیست. مجمع فدراسیون به دنبال بازگشت آرامش به والیبال است.

داورزنی در پاسخ به این سوال که چه زمانی بازنشسته می‌شوید گفت: بازنسشته نشده ام. بیش از ۳۸ سال سابقه کار دارم اما طبق قانون تا زمانی که وزارت ورزش من را بازنشسته نکند می‌توانم به کار ادامه دهم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:29آبان1398،کد خبر:83562661،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین