پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۴۶۱۱۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۳
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معیشت معلمان در دستور کار دولت است، گفت: بر اساس برآورد صورت گرفته، 170 هزار معلم فاقد مسکن هستند که باید برای مسکن‌دار شدن آنها تلاش کنیم.

شعار سال: محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت 170 هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان، با اشاره به اینکه خوشبختانه این امکان امروز فراهم شد تا گام مهمی برای مسکن‌دار شدن فرهنگیان فراهم شود، گفت: این تفاهم‌نامه امروز که به مدت سه سال طول خواهد کشید قرار است 170 هزار واحد مسکونی احداث شود. تعبیر ما این است که معلم‌ها جانشین تمام نداشتن‌ها هستند پس مهمترین سرمایه‌ای که برای تحقق این هدف وجود دارد این است که آینده را معلمان می‌سازند. 

وی افزود: اگر مشاغل دیگر موضوعات متنوعی دارند باید گفت برای معلمان موضوع مهم انسان‌ها هستند پس معیشت معلمان در دستور کار دولت است چرا که معلمان از اعتماد زیادی در جامعه برخوردار هستند.

حاجی‌میرزایی تأکید کرد: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری به معیشت مردمان طرح رتبه‌بندی معلمان در دستور کار است، برای بیمه معلمان اقدامات مهمی در دستور کار داریم تا امسال بدون هیچ افزوده‌ای بتوانند از بیمه معلمان بهره‌مند شوند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تلاش ما این است تا بر اساس این تفاهم‌نامه 170 هزار معلم فاقد مسکن را در طول سه سال صاحب مسکن کنیم.

به گفته وی، 357 تعاونی مسکن فرهنگیان داریم که در این طرح به میدان خواهند آمد و برای این کار بسیج خواهند شد. 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 2 آذر    98، کد خبر:   13980902000365، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین