پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد دولتی نیست و اگر مردم به ما کمک نکنند نمی‌توانیم از میزان حوادث و نیازمندی‌های جامعه بکاهیم، چرا که اعتبارهای جاری هلال احمر پاسخگوی تمام نیازهای امروز کشور نیست.
شعارسال: پیوندی گفت: اگر مردم به هلال احمر کمک نکنند، نمی‌توانیم از میزان حوادث و نیازمندی‌های فراوان جامعه بکاهیم.
 
 علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در نخستین مراسم تجلیل از واقفان، صالحین و واحدین متولی امر موقوفات اظهار کرد: از جمله کارهای توصیه شده در اسلام ترویج صدقه، نیکوکاری و کمک به نیازمندان است و ما قدردان واقفان کشور هستیم، هر چند که به مقدار کم یا زیاد در این امر مشارکت داشتیم.
 
او تلاش برای رفع نیازهای موجود را باقیات صالحات فرد خیر و خانواده او دانست و گفت: ما وظیفه داریم این فرهنگ اسلامی را ترویج دهیم و با هر توانی و در هر نقطه‌ای از کشور برای رفع نیازهای مردم تلاش کنیم.
 
پیوندی با تأکید بر ضرورت قدردانی از اعتماد مردم و پاسداری از سرمایه‌های اجتماعی هلال احمر افزود: تلاش ما ارتقای اعتبار هلال احمر و سرمایه‌های اوست و همچنین بتوانیم به نیات واقفان در هلال احمر جامه عمل بپوشانیم.
 
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد دولتی نیست و اگر مردم به ما کمک نکنند نمی‌توانیم از میزان حوادث و نیازمندی‌های جامعه بکاهیم، چرا که اعتبارهای جاری هلال احمر پاسخگوی تمام نیازهای امروز کشور نیست.
 
او افزود: واقفان، نیکوکاران و خیرین هلال احمر را امین خود می‌دانند و ما امیدواریم بتوانیم رسم دیرینه وقف را روز به روز گسترش دهیم.
 
پیوندی کمک ۲۴۰ میلیارد تومانی مردم به سیل‌زدگان کشور را در سال جاری بی سابقه خواند و گفت: علاوه بر این میزان ۱۵۰ میلیارد تومان نیز کمک غیر نقدی برای سیل‌زدگان کشور جمع‌آوری شده است و امیدواریم با این کمک‌ها و همچنین و کمک‌های دولت مشکلات و سیل‌زدگان را هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان    ،تاریخ انتشار:   3   آذر 1398،کدخبر:   7148796،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین