پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۷۳۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
رئیس‌جمهور با بیان اینکه «از مردم آذربایجان و ایران می‌خواهم تشکر کنم به‌خاطر حمایت از انقلاب و رهبری و نظام و ایران عزیز» گفت: همیشه این مردم پیشتاز بوده‌اند و برای ایجاد امنیت پیشگام هستند چراکه در برابر بدخواهان ایستادند.

شعار سال: رئیس‌جمهور با بیان اینکه «از مردم آذربایجان و ایران می‌خواهم تشکر کنم به‌خاطر حمایت از انقلاب و رهبری و نظام و ایران عزیز» گفت: همیشه این مردم پیشتاز بوده‌اند و برای ایجاد امنیت پیشگام هستند چراکه در برابر بدخواهان ایستادند.

 حجت‌الاسلام حسن روحانی در آیین افتتاح راه‌آهن میانه ــ بستان‌آباد، با اشاره به اینکه این ریل باید تا تبریز ادامه پیدا کند، اظهار داشت: از آقای وزیر قول گرفتیم که راه‌آهن تا پایان سال آینده به تبریز برسد.

وی با اعلام اینکه این راه‌آهن دوخطه طراحی و اجرا شده که در نوع خود بی‌نظیر است، افزود: خوشبختم این را اعلام کنم که راه‌آهن در کشور از 11 هزار کیلومتر در ابتدای دولت تدبیر و امید به 14 هزار کیلومتر رسیده که به‌معنای حرکت خوب و توجه به موضوع ریل و زیرساخت‌هاست.

رئیس جمهور با یادآوری اینکه "به مردم در زمینه راه‌آهن و اتصال 5 مرکز استان به شبکه ریلی قول داده بودم و خوشحالم که عمل شد"، ابراز داشت: استان‌های همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، گیلان و تبریز از مسیر بستان‌آباد به شبکه سراسری ریل کشور وصل شد. این وعده به مردم ایران را در این مناطق غربی و شمال عمل کردیم و امیدواریم وزیر محترم این وعده‌های باقی‌مانده را تا پایان دولت عملیاتی و اجرایی کند.

وی یکی از وظایف بزرگ دولت را آماده کردن زیرساخت‌ها عنوان کرد و گفت: بار اصلی توسعه کشور بر دوش مردم است و دولت هم زیرساخت‌ها را فراهم می‌کند. ایجاد و توسعه زیرساخت از عهده مردم و شرکت‌ها خارج است لذا بار ساخت و تحویل راه‌ها و اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها و برق، گاز، آب، ریل، اینترنت، بنادر، فرودگاه و... بر دوش دولت است و در همه زمینه‌ها مردم کنار دولت حضور دارند.

روحانی با اشاره به اینکه در بستان‌آباد از سال 92 تا امروز طرح‌های خوبی اجرا شده است، اضافه کرد: در زمینه تولید و خدمات و عمران طرح‌های خوبی اجرا شده و تقریباً 1490 الی 1500 میلیارد تومان برای طرح‌های تولیدی این شهرستان در دولت تدبیر و امید هزینه شده که حدود 300 طرح عمرانی است که افتتاح راه‌آهن یکی از مهمترین پروژه‌های این شهرستان است. تکمیل بزرگراه‌ها و آزادراه‌های آذربایجان شرقی و ادامه راه‌آهن تا تبریز جزو برنامه‌های اصلی دولت است.

وی در ادامه با بیان اینکه «از مردم آذربایجان و ایران می‌خواهم تشکر کنم به‌خاطر حمایت از انقلاب و رهبری و نظام و ایران عزیز» گفت: همیشه این مردم پیشتاز بوده‌اند و برای ایجاد امنیت پیشگام هستند چراکه در برابر بدخواهان ایستادند.

رئیس جمهور با اظهار اینکه مردم همه ایران با کمال هوشیاری و زمان‌شناسی در روزهای اخیر به صحنه آمدند تصریح کرد: کشور از آنِ مردم عزیز و جوانانمان است و باید کنار هم باشیم. همان‌طور که در حوادثی مانند زلزله و... همه مردم و دولت کنار هم هستند در زمینه رشد و آبادانی و دفاع از نظام هم همه در خط مقدم هستند. در روستای دستجرد میانه که به یکی از چادرها سر زدیم، سه شهید به انقلاب تقدیم کرده بودند و این نشان از اهمیت این انقلاب و نظام برای مردم است و انقلاب و کشور را در زمان‌های حساس تنها نگذاشته‌اند. این مردم عزیز در همه صحنه‌ها کنار انقلاب بوده‌اند و باید از این مردم سپاسگزاری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه این دولت در حد توان هر اقدامی که لازم باشد برای مردم انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: چند ماه پیش در آذربایجان شرقی و تبریز فقط برای دو پروژه برق و پالایشگاه 12 هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و این روند ادامه می‌یابد. امیدواریم هر روز، روز آسایش و شادمانی مردم باشد و رهبری و مردم و انقلاب برای ما عزیز هستند و برای آبادانی این کشور تلاش خواهیم کرد.

محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی هم در ابتدای این مراسم، با تسلیت درگذشت همشیره رئیس جمهور، اظهار داشت: در سال جاری به‌دلیل عنایتی که ریاست محترم جمهوری به این استان دارند، برای دومین بار به این استان سفر کرده‌اند که از ایشان تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه بستان‌آباد جزو 31 شهر منتخب برای توسعه و تعالی است که گام‌های مهمی در این مسیر برداشته شده است ابراز داشت: [احداث] راه‌آهن آرزوی دیرینه مردم استان و این شهر بود که در یک سال گذشته سرعت بالایی یافت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:6آذر1398،کد خبر:2148047،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین