پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۰۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی دستور افتتاح 18 طرح و پروژه زیربنایی و همچنین آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه توسعه ای را در سطح این استان صادر کرد.

شعارسال: 22عنوان طرح و پروژه زیربنایی، صنعتی و اقتصادی در استان آذربایجان شرقی با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
 
 به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی دستور افتتاح 18 طرح و پروژه زیربنایی و همچنین آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه توسعه ای را در سطح این استان صادر کرد.
 
برای این طرح ها و پروژه ها که امروز افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود، 94 هزار و 760 میلیارد ریال و 859 میلیون یورو اعتبار اختصاص یافته است که برای 5 هزار و 489 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.
 
 ساختمان اورژانس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع)، 30 مرکز جامع سلامت، طرح بهسازی ، تکمیل و تجهیز اولین بیمارستان دندانپزشکی، طرح نوسازی سالن و باشگاه اساتید/کارکنان، طرح تخصصی و تجهیز آمبولانس جدید به ناوگان درمانی استان، 3 طرح در امور طیور، 19 طرح امور دام، 5 طرح شیلات و آبزیان ، 4 طرح زیربنایی آب و خاک، 5 طرح صنایع کشاورزی، قطعه 4 آزادراه تبریز- ارومیه ، بزرگراه تبریز- اهر(قطعه 2 و 3)، پل بزرگ میدان معلم بناب، بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی، 46 طرح اشتغال پایدار روستایی، 42 طرح صنعتی و تولیدی در سطح استان و نیروگاه بادی «افکند» از جمله طرح هایی است که با دستور رییس جمهوری به بهره برداری رسید.
 
با دستور روحانی امروز همچنین عملیات اجرایی 3 طرح گلخانه ای ، 7 طرح شیلات و آبزیان، 5 هزار و 600 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن و احیای طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب آغاز شد.
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا   ،تاریخ انتشار:   6  آذر 1398،کدخبر:      98090604416،www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
به سلامتی ایشالا که با موفقیت همراه باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
این طرح های تا پایان دولت دوازدهم اجرایی میشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین