پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۳۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
امام جمعه موقت اصفهان گفت: هر کس علیه شورای نگهبان و عزیزانی که چیزی از دنیا جز انجام مسئولیت نمی‌خواهند، سخن بیجایی گفت، در روز قیامت مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

شعار سال:امام جمعه موقت اصفهان گفت: هر کس علیه شورای نگهبان و عزیزانی که چیزی از دنیا جز انجام مسئولیت نمی‌خواهند، سخن بیجایی گفت، در روز قیامت مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

 حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه اصفهان گفت: مطمئنا دنیا به اعمال ما بیشتر نگاه می‌کند تا ادعای ما، وقتی اعمال خوب باشد، زینتی هستیم برای دین و ائمه. مواظب باشیم عمل ما آبروی شیعه را نبرد.ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی، شخصیت مجاهد و قهرمان که در شهر ری مدفون است و آیت‌الله سید حسن مدرس، مردی که جز از خدا نترسید و امید به کسی نداشت نیز از دیگر وقایع پیش رو است.

اهم اظهارات امام جمعه موقت اصفهان را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*وقتی احمد شاه به آیت‌الله مدرس پیشنهاد قدرت داد، مدرس گفت "شما با ما نمی‌جوشید و کسی باید به طرف شما بیاید که یا طمع داشته باشد یا ترس و این دو چیز را خداوند سبحان به ما نداده است."

*روز قانون اساسی در این هفته است؛ خدا رحمت کند، کسانی که این قانون را از روی عقل، تدبیر و آینده نگری تدوین کردند، به ویژه شهید بهشتی که اگر قانون اساسی نبود خیلی چیزها بهم می‌ریخت.

*هر کس علیه شورای نگهبان و عزیزانی که چیزی از دنیا جز انجام مسئولیت نمی‌خواهند، سخن بیجایی گفت، در روز قیامت مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

* رهبر معظم انقلاب از تولید داخلی حمایت می کنند، راهبرد اساسی ما مصون سازی تولید از خارج از کشور است، یکی از بدترین مشکلات کشور این است که مشکلات را شرطی کنیم، ببینیم برجام، دلار و چیزهای دیگر چه می‌شود.

*آمریکا و کره شمالی این همه رفتند و آمدند، آیا تحریمی از این کشور حل شد؟ مقام معظم همه حرفشان این است که اگر خواستیم به جایی برسیم، باید در کشورمان این کار انجام شود. بنابراین باید مشکلات را از سر راه کسانی که می‌توانند تولید را زنده کنند برداشت و یک لحظه از شما غافل نخواهم بود. کشور باید مستقل شود.

*پشت میز قدرت که نشستیم بدانیم خدایی هست، پرونده‌ای تشکیل می‌شود و قیامتی هست. یک کلمه از دهان شما بیرون نمی‌آید مگر این که دو ملک آن را یادداشت کنند و روز قیامت وقتی زنده شدید این پرونده را دستتان می‌دهند و دیوانه آن کسی است که غرور و تکبر برای چند روز دنیا او را فرا گرفته.

دلارهای سعودی و نقشه های انگلیس زمینه ساز اتفاقات اخیر نجف بود

همچنین آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اراک گفت: اغتشاشات و درگیری هایی که اخیرا در برخی از استان ها و حتی خارج از مرزهای کشور صورت گرفت، توطئه بزرگی بود که با همت و هوشیاری مردم و مسئولین خنثی شد و اجازه نداد نقشه های دشمنان قسم خورده ما که مسئله بنزین را بهانه ای برای رسیدن به اهداف خود قرار داده بودند، اجرا شود.

اهم اظهارات وی را بخوانید؛

*اتفاقات اخیر که در شهر نجف به وقوع پیوست، موضوع ساده ای نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت و مطمئنا علت اصلی این وقایع تلخ و وحشتناک، دلارهای عربستان سعودی و نقشه های انگلیس خبیث بود که برای بر هم زدن آرامش مردم عراق در داخل و خارج از کشور دست به دست هم داده بودند. مردم عراق باید در برخورد با چنین مسائلی کاملا هوشیار باشند و حساب خود را از منافقان و اغتشاشگران جدا کنند.

*بسیج همه نیروهای نظامی و امنیتی کشور برای مقابله با تهدیدات و نقشه های دشمنان ایران و در راس آنها آمریکا، ضرورت دارد. اقدامات این عناصر فرصت طلب، به خوبی صحت و درستی راه ملت اسلام را نشان می‌ دهد و مردم ما باید بدانند که دشمنان اسلام بیکار ننشسته اند و با سرکردگی آمریکا و حمایت پادوهای جنایتکارشان، قصد تضعیف آرمان ها و ارزش های امت اسلام را دارند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:8آذر1398،کد خبر:1325894،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
آخه اون موقع شورای نگهبان کجا بود؟!! جل الخالق ..
نگنه کلید جهنم دست شماست ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین