پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۵۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
زینل زاده گفت: بنده در مقطعی، از مدیریت شهرداری استعفا دادم چون نمی توانستم مترسک باشم، به اعتقاد بنده در مدیریت باید جسارت باشد تا بشود حق مردم را گرفت، جواب " نه " به آن شخصی که می خواهد مسائل مردم را به نفع خودش تمام کند باید وجود داشته باشد.

شعار سال: اردلان زینل زاده شهردار سابق دوگنبدان و یکی از نامزدهای اصولگرایان گچساران و باشت برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار با بزرگان، ریش سفیدان و نخبگان شهرستان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: در شرایط فعلی عزیزان دیگری هم کاندیدا هستند که من برای آن ها حرمت قائل هستم، در ابتدای زمزمه حضور بنده برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی افرادی مطرح می کردند که زینل زاده آمده است تا در نهایت به نفع نماینده فعلی کنار برود.

 وی ادامه داد: اکنون هم شایعاتی مطرح می کنند که زینل زاده به نفع شخص دیگری کنار می رود، چنین چیزی نیست و به هیچ عنوان صحت ندارد.

 زینل زاده تاکید کرد: من کسی را معطل خودم نمی کنم، خیلی از دوستان بیش از یک سال زحمت کشیدند و با بنده کار می کنند، در متنی نوشته بودند زینل زاده اگر استاندار بشود کنار می آید؛ این کذب است، بنده اگر خواستار جایگاه استاندار و معاون استاندار و معاون وزیر بودم شرایط برایم مساعد بود اما بنده در چنین شرایطی نمی توانستم مدیریت کنم.

 شهردار سابق دوگنبدان گفت: بنده در مقطعی، از مدیریت شهرداری استعفا دادم چون نمی توانستم مترسک باشم، به اعتقاد بنده در مدیریت باید جسارت باشد تا بشود حق مردم را گرفت، جواب " نه " به آن شخصی که می خواهد مسائل مردم را به نفع خودش تمام کند باید وجود داشته باشد.

 وی افزود:هدف ما از تشکیل چنین جلساتی شفاف سازی ،آشنایی،ارایه دیدگاه، ‌نظر و برنامه ها است، اعتقاد بنده بر این است که مردم و شهروندان عزیز می بایست بر پایه و اساس شناخت انتخاب کنند،اگر شناخت نباشد نگرانی ایجاد خواهد شد، در همه جلسات عزیزان را دعوت کرده و بعدا هم دعوت می کنم سخنان همه کاندیداها و نماینده محترم فعلی را بشنوند تا بتوانند بهتر انتخاب کنند.

 زینل زاده گفت: البته سخن به تنهایی هم کافی نیست باید در عملکرد پیشین و عملکردی که افراد داشته هم توجه شود و صحبتها با عملکرد تطبیق داده شود، مهمترین دغدغه ای که امروز مردم دارند دغدغه اقتصادی است.متاسفانه کاستی های زیادی برای همه ماها محسوس و مشهود است.

 وی تاکید کرد: برخی نمایندگان به دنبال کارهایی هستند الا وظیفه اصلی نمایندگی. زمانی که نمایندگان ما وارد معامله می شوند، دولت هم ازخداخواسته وارد این معامله می شود کار گره می خورد، معاونت پارلمانی وزراتخانه ها دستور از نمایندگان می گیرند به وزیر منتقل می کنند که اقای وزیر این کارها را باید انجام دهید.

 شهردار سابق دوگنبدان بیان کرد: در شرایطی که این وضعیت اقتصادی مان است و نان خالی در برخی خانه ها نیست یا برخی مردم به دنبال نان قرضی هستند آیا مسئولان امر نمی بینند یا به دنبال معامله هستند؟شاید این روزها تماس هایی از سوی برخی مدیران با شما شود که چه درخواستی دارید،فرزندتان را می خواهیم سرکار بفرستیم ، ببینید در کشور مدیریت مترسکی داریم ،دستگاه های اجرایی اختیاری از خود ندارند.با هر بادی می رقصند،هیچوقت اختیارم را به کسی نداده ام حتی مقابل استاندار هم جاهایی کوتاه نمی آمدم.

 زینل زاده همچنین گفت: بنده بخواهم چند اوباش را پشت سر خودم راه بیندازم و بیایم خدمت شما و به آنان افتخار کنم بدانید زینل زاده خائن است.می خواهد از قدرت بازو و گردن کلفتی تعدادی سواستفاده کند، نیاز و ترسی ندارم، بعضی ها را در گچساران پهلوان تعریف می کنند،در فرهنگ ما پهلوان کیست؟پهلوان جوانمرد است.روزی برسد که پهلوانان ما جوانمردان ما باشند که یار و مددکار مردم باشند، مهمترین ویژگی من صداقت است که همواره بر پایه این اصل با مردم روبرو و خدمت کرده ام.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ 8 آذر 98، کد مطلب: 140327: www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
اینکه این حرف درسته یا نه رو نمیدونم ولی آقای زیبنده شما اگر واقعا پیش وجدان خودت فکر میکنی که کارامد نیستید باید به نفع شخصی که کارآمده کنار برید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین