پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۵۱۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی، اکنون قیمت ماهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، معادل ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یافته است. مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران درباره جدیدترین وضعیت قیمت ماهی در مراکز عرضه سطح شهر، اظهار کرد: اکنون قیمت ماهی در مراکز عرضه سطح شهر، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، معادل ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یافته است.
شعارسال: به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی، اکنون قیمت ماهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، معادل ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یافته است.
 
 مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران درباره جدیدترین وضعیت قیمت ماهی در مراکز عرضه سطح شهر، اظهار کرد: اکنون قیمت ماهی در مراکز عرضه سطح شهر، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مواجه است.

وی دلیل کاهش قیمت این محصول را افزایش تولید و کاهش تقاضا از سمت مصرف کننده دانست و گفت: سود مراکز خرده فروشی در این محصول معادل ۱۵ درصد است. اکنون قیمت ماهی سفید کیلویی ۱۶۰ هزار تومان برای مصرف کننده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه قیمت انواع ماهی در مراکز عرضه سطح شهر مختلف است اما در مجموع در این محصول کاهش قیمت داشته ایم، خاطرنشان کرد: کاهش قیمت در این محصول اتفاق افتاده و با این امر قیمت ماهی در بازار ثبات پیدا می کند.

وی تاکید کرد: بیشتر مصرف ماهی در فصل سرد سال است و بعد از شب عید نوروز هم به دلیل افزایش دما و کاهش مصرف ماهی، مجددا نسبت به حال حاضر با کاهش قیمت در این محصول مواجه خواهیم شد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  سایت خبری اتاق اصناف تهران  ،تاریخ انتشار:      28 آبان 1398،کدخبر:  23299  ،www.otaghasnaftehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین