پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۶۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران به صورت رسمی اعلام کرد: قرارداد با مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی فسخ شده است.
شعارسال: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران با حضور در برنامه ورزش و مردم، راجع به انتخاب مارک ویلموتس گفت: رنار زودتر از شهریور نمی‏توانست به ایران بیاید و لوپتگی هم که با او مذاکره کردیم مشکل بیماری پدرش را داشت. ویلموتس سابقه خوبی داشت و سرمربی تیم بلژیک بود و 4 جام جهانی را تجربه کرده بود و به نظرم انتخاب خوبی بود و مورد استقبال هم واقع شد.
مهدی تاج درخصوص رقم قرارداد ویلموتس تصریح کرد: قرارداد ویلموتس سه میلیون دلار نیست. این را به صراحت اعلام می‏‏‏کنم.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: 16 شرط در قرارداد ویلموتس وجود دارد. مسائلی از جمله بازدید از باشگاه‏ها تا مسئله مرخصی. ضمنا اگر قراردادش را کسی فسخ کرد باید سه ماه ‏دستمزدش‏‏ را به طرف مقابل پرداخت کند و به اصطلاح ضرر و زیان بدهد. بنابراین قرار نیست به ایشان خسارت بدهیم.
تاج همچنین عنوان کرد: قرارداد ما با ویلموتس عدد و رقمی منطقی دارد. طوری هم با ایشان قرارداد بسته‏ایم که اگر مشکلی داشتیم بتوانیم با هم قطع همکاری کنیم درحالی‏که قبل تر اگر مربی را نمی‏خواستیم به دلیل عدد قرارداد باید تا آخر همدیگر را تحمل می‏‏کردیم.
رئیس فدراسیون با اشاره به همین بندها عنوان کرد: در یکی از بندهای قرارداد آمده که ما در تحریم‏های ظالمانه آمریکا قرار داریم و این مسئله ممکن است در پرداخت‏های ما تاثیر بگذارد. ‏سر همین بند، ایشان دو روز اضافه خواست تا آن را بپذیرد. هر مربی ای که دو یا سه ماه پول نگیرد می‏تواند ترک قرارداد کند، اما موضوع جلسات ما با ایشان بر سر فسخ با شرایط قرارداد بوده است.
مهدی تاج در خصوص زمان فسخ قرارداد ویلموتس نیز اظهار کرد: الان با توجه با تحریم‏های جدید ما نمی‏توانیم پول‏مان در فیفا را به کسی بدهیم درحالی‏که دستمزد کی روش را قبلا به آن شکل پرداخت کرده بودیم.
تاج درباره زمان فسخ ویلموتس گفت: ویلموتس قبل از بازی عراق با ما قراردادش را فسخ کرد. البته بعد بازی عراق ایشان قرارداد تازه‏ای را درخواست کرد که ما بتوانیم به ایشان گارانتی پرداخت داشته باشیم.
وی همچنین تصریح کرد: بحث فعلی ما با ایشان بر سر همین خسارت سه ماهه است ضمن اینکه ایشان تضمین پرداخت می‏خواستند که ما گفتیم برای ما با توجه به تحریم‏ها واقعا مقدور نیست.
تاج درباره مبلغ قرارداد سرمربی قبلی هم گفت: بخش آخر قرارداد کی روش از جام جهانی تا جام ملت‏های آسیا 900 هزاردلار بود.
او درباره انتقاداتی که به عدد و رقم قرارداد وارد می‏شود ادامه داد: در قراردادی که با آقای ویلموتس بسته‏ایم نهادهای نظارتی حضور داشته‏اند و چیز پنهانی در این زمینه وجود ندارد.
او درباره ضرورت تعویض ویلموتس هم چنین گفت: آقای ویلموتس کشورهای عربی را نمی‏شناخت و با بازیکن‏های ما نیز خیلی آشنا نبود. ما باید این تعویض را انجام می‏دادیم والا ممکن بود دیگر در شرایط خاصی قرار بگیریم. بسیاری از دوستان کارشناس ما توصیه‏شان این بود که ایشان بزرگ هستند، اما به مسائل فوتبال ما گره نخورده‏اند. مثلا یک بازیکن تیم ملی ما را نمی‏دانستند در کدام تیم بازی می‏کرده است.
تاج درباره بحث برانکو و سرمربی بعدی تیم ملی هم گفت: باید کسی به ایران بیاید که لیگ را بشناسد. ما دیگر جای آزمون و خطا نداریم.
تاج در پاسخ به انتقاداتی که از سوی مجلس مطرح شده است‏‏، ادامه داد: ما وقتی به جام جهانی برویم 11 میلیون دلار پول می‏گیریم‏. موضوع جدی است و ما باید هر کاری بکنیم که بحرین را ببریم و بعد بازی عراق هم بر سر صدرنشینی است.
او در پاسخ پیمان یوسفی که مکرر نام برانکو ایوانکوویچ را تکرار می‏کرد گفت: ما نمی‌توانیم اسم سرمربی ای را بیاوریم که ممکن است با او حرف نزده باشیم. متاسفانه ما زیر فشار توپخانه‏ای‏‏ شدید قرار داریم و مدام مورد انتقاد و حمله‏ایم. همین داستان بهترین‏های آسیا. ما در بین بهترین‏ها 5 نفر داشتیم اما همه انتقاد کردند که چرا کسی جایزه اول را نبرده. خب نتایج آنها بهتر بوده است. بعضی چیزها را باید بپذیریم. من درباره بیرانوند عقیده دارم که او بهترین است اما نتایج تیم‏های دیگر را هم باید ببینیم.
تاج در پایان این برنامه درباره انتخاب سرمربی بعدی گفت: ما هنوز مسائل مربوط به آقای ویلموتس را مد نظر داریم و بنابراین فعلا و تا زمان اتمام کار با ایشان دست به کاری نمی‏زنیم‏. در عین حال، آقای برانکو هم اگر بخواهد به ایران بیاید توقع دارد موضوعش با پرسپولیس حل شده باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از روزنامه ابتکار، تاریخ انتشار: 16 آذر 1398 ، کدخبر: _ ، www.ebtekarnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
خسارت نمی خواید بدید دیگه این بازیا چیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین