پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
استاندار بوشهر گفت: تامین قرص ید یکی از ضرورت های استان است و باید بودجه موردنیاز برای تامین قرص یُد با همکاری سازمان پدافند غیرعامل در بودجه کشور لحاظ شود.

شعار سال: عبدالکریم گراوند در نشست ارزیابی مانور پرتوی که ۱۲ اردیبهشت ماه امسال در بوشهر برگزار شد با قدردانی از عوامل برگزاری رزمایش پرتوی اظهار کرد: مردم با فرهنگ و همیشه در صحنه بوشهر در برگزاری این رزمایش حضوری موثر داشتند و مهم ترین نقطه مثبت این رزمایش حضور و همکاری مردم بوشهر بود.

وی با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از عملکرد کارگروه های ۹ گانه پدافند غیرعامل گفت: در برگزاری هر مانوری نقاط ضعف و قوت وجود دارد که باید نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف این رزمایش این بود که در استان تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای برگزاری چنین رزمایش مهمی وجود نداشت لذا سازمان پدافند غیرعامل باید برای این مشکل تدبیری بیاندیشد.

، گراوند با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل باید برای تامین و تقویت تجهیزات موردنیاز رزمایش، حمایت مالی لازم انجام دهد، افزود: تجهیزاتی که از سوی سازمان پدافند غیرعامل استان برای برگزاری رزمایش پرتوی وارد استان شد باید در اختیار استان بوشهر قرار می گرفت و انتظار داریم سازمان پدافند غیرعامل این موضوع را محقق کند.

گراوند بیان کرد: کارگروه های ۹ گانه باید نقاط ضعف و قوت خود را مورد بررسی قرار دهند ضمن اینکه شورای پدافند غیرعامل استان ارزیابی مجددی هم از این رزمایش انجام دهد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: به منظور آمادگی بیشتر استان برای برگزاری رزمایش پرتوی در آینده، رزمایش های موضوعی با هماهنگی شورای پدافند غیرعامل برنامه‌ریزی شود.

وی اظهار کرد: تامین قرص ید یکی از ضرورت های استان بوشهر است و باید بودجه مورد نیاز برای تامین قرص ید با همکاری سازمان پدافند غیرعامل در بودجه کشور لحاظ شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 16 آذر 98، کد مطلب: 98091611593: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
کلا اعتبارات لازم برای تامین دارو در کشور لحاظ شود بهتره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین