پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۷۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
دبیر کل انجمن اسلامی جامعه پزشکان خاطرنشان کرد : یک بیانیه نوشته می‌شود اما تحمل نمی‌شود و در مقابل عده‌ای از دیوار سفارت عربستان بالا می‌روند کشور را با چالش‌های غیر قابل جبرانی مواجه می‌کنند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد و مواخذه نمی‌کنند اما یک بیانیه ساده کلی احضار پشت سرش دارد.
شعارسال: دبیر کل انجمن اسلامی جامعه پزشکان خاطرنشان کرد : یک بیانیه نوشته می‌شود اما تحمل نمی‌شود و در مقابل عده‌ای از دیوار سفارت عربستان بالا می‌روند کشور را با چالش‌های غیر قابل جبرانی مواجه می‌کنند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد و مواخذه نمی‌کنند اما یک بیانیه ساده کلی احضار پشت سرش دارد.
 
 محمدرضا ظفر قندی در بیست و هفتمین مجمع عمومی انجمن اسلامی  جامعه  پزشکی ایران با یاد آوری این مطلب که ۳۰ سال پیش این انجمن پایه‌گذاری شده است، گفت:اساسا علت اصلی تاسیس این  مجمع پیگیری راه راستین اسلام و همراهی با مردم ، تکریم جمهوریت نظام ، خدمت به کشور و مقابله با انحرافاتی است که آن زمان وجود داشت.
 
دبیر کل انجمن اسلامی جامعه پزشکان خاطرنشان کرد: ما طبیبان این ملک و ملت هستیم و این روزها کشور حال و روز خوبی ندارد، علائم حیاتی و با ثباتی مشاهده نمی‌شود و درمان ضروری نیاز است.
 
وی خاطر نشان کرد: ریشه این بیماری در کیفیت حکمرانی و اصرار بر مسیر پر تکرار اشتباه و عدم پذیرش تغییرات اساسی  و نشنیدن فریاد ناصحان، دلسوزان و مظلومان است .
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: رشد فزآینده بی‌اعتمادی و پاسخگو نبودن بخش‌های عمده حکومت ظرفیت اصلاحات را به شدت کاهش داده است و هچنین سیاست خارجی پرتنش هم مزید بر علت‌ها شده است.
 
وی ادامه داد: از عدم توسعه کشور و فقر و بی‌عدالتی و تبعیض گسترده نتیجه‌ای جز هرج و مرج حاصل نمی‌شود، واقعیت این است وقتی امکان یک اعتراض ساده به ساده‌ترین صورت وجود ندارد باید منتظر ناآرامی بود.
 
دبیر کل انجمن اسلامی جامعه پزشکان خاطرنشان کرد : یک بیانیه نوشته می‌شود اما تحمل نمی‌شود و در مقابل عده‌ای از دیوار سفارت عربستان بالا می‌روند کشور را با چالش‌های غیر قابل جبرانی مواجه می‌کنند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد و مواخذه نمی‌کنند اما یک بیانیه ساده کلی احضار پشت سرش دارد.
 
 وی ادامه داد: گستره جغرافیایی اعتراضات اخیر نشان داد فقر، فساد و تبعیض بود و نسبت دادن همه آن به خارج از کشور حکایت سر در برف بردن بود.
 
دبیر کل انجمن اسلامی جامعه پزشکان تأکید کرد: گسست بین جوانان و مسئولان تاکنون بعد از انقلاب تا به این حد نبوده است، امروز تعامل کاهش یافته است و جوانان و حاکمان اساسا حرف یکدیگر را نمی‌فهمند. امروز بسیاری از جوانان نابغه از کشور خارج می‌شوند.
 
وی ادامه داد: برای برون رفت از این شرایط راهی جز اصلاحات اساسی باقی نمانده است. اصلاحات جزئی و موردی شاید خوب باشد اما راه درمان دائمی نیست.
 
ظفرقندی تاکید کرد: امروز مجلس باید نماد ایستادگی باشد و فراگیری همه تفکرات ملت باشد اما نظارت‌های سلیقه‌ای باعث شده به جز موارد نادر چیزی از مجلس ندیدیم.
 
دبیر کل انجمن اسلامی جامعه پزشکان خاطر نشان کرد: دخالت در امر قانون‌گذاری باعث افول و تهدید شأن مجلس شده است.
 
ظفرقندی با بیان اینکه اگر امکان حضور همه وجود  تفکرات  مختلف در مجلس فراهم نباشد دلیلی ندارد در انتخابات باشیم، گفت: شرایط تحریم از یک سو و بحران سازی افراطیون داخلی ما را بر آن می‌دارد در کنار جریان‌های اصلاح‌طلب باشیم تا به آینده فکر کنیم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازپایگاه خبری جماران   ،تاریخ انتشار:    22 آذر 1398،کدخبر: 1308197 ، www.jamaran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
نماینده به خودی خود معنی خودش رو میرسونه نمایندگان مجلس یعنی نماینده از هر تفکر و قشری
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین