پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
پیمان حصادی مجری طرح چغندرقند وزارت جهاد کشاورزی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، امید می‌رود میزان تولید شکر در سال زراعی آینده به ۱میلیون و ۵۰۰هزار تن برسد.

شعار سال:مجری طرح چغندرقند وزارت جهاد کشاورزی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، امید می‌رود میزان تولید شکر در سال زراعی آینده به ۱میلیون و ۵۰۰هزار تن برسد.

به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، پیمان حصادی مجری با اشاره به کشت بهاره چغندرقندر در سطح ۷۴ هزار هکتار از اراضی کشور، گفت: تاکنون ۲میلیون و ۹۱۰هزار تن چغندرقند برداشت شده است و با توجه به ادامه برداشت ها، پیش‌بینی می شود تولید این محصول در سال جاری به همراه محصول تولیدی چغندر قند پاییزه به حدود ۴میلیون تن برسد.

وی افزود: برنامه کشت چغندرقند در سال زراعی ۹۹-۹۸ در سطح ۱۰۴ هزار هدف‌گذاری شده است.

حصادی درباره تولید نیشکر در کشور گفت: ۷۰هزار هکتار سطح قابل برداشت نیشکر در کشور وجود دارد که تا به امروز ۱۵هزار هکتار با میانگین عملکرد ۶۸.۶ تن محصول برداشت شده است.

وی پیش‌بینی کرد: تا پایان فصل برداشت، میزان تولید نیشکر در کشور به ۵میلیون تن برسد.

حصادی ادامه داد:سطح قابل برداشت نیشکر در سال زراعی ۹۹-۹۸ به بیش از ۸۰ هزار هکتار خواهد رسید.

مجری طرح چغندرقند وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه میزان تولید شکر در سال جاری در حدود ۱.۱ تا ۱.۲ میلیون تن خواهد بود، ادامه داد: میزان نیاز شکر کشور در حدود ۲میلیون و ۲۰۰هزارتن است که باید مابقی آن از طریق واردات تامین شود.

وی در پایان افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، امید می‌رود میزان تولید شکر در سال زراعی آینده به ۱میلیون و ۵۰۰هزار تن برسد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اگروفود نیوز،تاریخ انتشار:24آذر1398،کد خبر: 43926،agrofoodnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین