پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۵۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر اینکه در پرونده بابک زنجانی برخی مسائل شفاف نشده و مواردی پشت پرده وجود دارد گفت: فکر می‌کنم به پرونده بابک زنجانی بیش از سایر پرونده‌ها پرداخته شده اما برخی نمی‌دانم چرا می‌خواهند همیشه این پرچم را برافراشته نگه دارند.

شعارسال: سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر اینکه در پرونده بابک زنجانی برخی مسائل شفاف نشده و مواردی پشت پرده وجود دارد گفت: فکر می‌کنم به پرونده بابک زنجانی بیش از سایر پرونده‌ها پرداخته شده اما برخی نمی‌دانم چرا می‌خواهند همیشه این پرچم را برافراشته نگه دارند.

وی اظهارداشت: پرونده رسیدگی و مجازات سنگین برای فرد صادر شده و اموال وی در ایران شناسایی و تقدیم و تحویل دولت شده و برای شناسایی اموال خارجی نیز اقدام‌هایی در حال انجام است.

سخنگوی دستگاه قضا خاطرنشان کرد: حکم اعدام نیز در گرو این است که اگر اموال برگشت، دادگاه در حکم اعدام تجدیدنظر می‌کند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 26آذر1398 ، کدخبر: 1332167: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
بابک زنجانی به خوبی خودش رو از صدر اخبار کشید پایین یا اینکه شانس آورد حجم پرونده های مشابه خیلی باالا رفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین