پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۷۰۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
عزیزالله شهبازی استاندار البرز با اشاره به اینکه 26 میلیارد تومان اعتبار جدید به راه هشتگرد-طالقان تزریق شد، افزود: نقاطی که در اثر رانش آسیب دیده بود در حال ترمیم است.

شعار سال:استاندار البرز با اشاره به اینکه 26 میلیارد تومان اعتبار جدید به راه هشتگرد-طالقان تزریق شد، افزود: نقاطی که در اثر رانش آسیب دیده بود در حال ترمیم است.

 عزیزالله شهبازی استاندار البرز در بازدید از روند اجرای پروژه راه هشتگرد-طالقان گفت: پروژه راه هشتگرد-طالقان که از 22 سال پیش آغاز شده با موانع بسیاری مواجه بود و با اعتبارات قطره چکانی بسیار کند پیش می رفت که طی یک سال اخیر روند آن تسریع شده و پیشرفت بسیار خوبی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: بهره برداری از این جاده، طالقان را به شبکه سراسری راه های کشور متصل می‌کند و نقش مهمی در ترافیک منطقه خواد داشت و امیدواریم این پروژه تا شهریورماه سال ۹۹ با زیرساخت‌های استاندارد آماده بهره‌برداری می شود.

شهبازی با اشاره به اینکه 26 میلیارد تومان اعتبار جدید به راه هشتگرد-طالقان تزریق شد، افزود: اکنون 4 کیلومتر آسفالت این مسیر محقق شده و نقاطی که در اثر رانش آسیب دیده بود در حال ترمیم است همچنین کنارگذر تونل نیز در دست تکمیل قرار دارد.

وی عنوان کرد: امید است با راه اندازی این مسیر، مردم بتوانند سفری ایمن را از این جاده داشته باشند و این شهرستان که یکی از قطب های اصلی گردشگری استان است از این امکان مهم بهره مند شود.

شهبازی گفت: از سوی دیگر نیز پروژه قطار برقی گلشهر-شهرجدید هشتگرد که به دلیل گره های اعتباری و مواردی از این دست متوقف شده بود، با اقدامات و تدابیر ویژه استانی و ملی اکنون در ایستگاه پایانی قرار دارد.

استاندر البرز افزود: ادامه آزادراه همت و قطعه اول آزادراه تهران-شمال نیز تا بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد و امید است آزادراه چرمشهر-آبیک نیز در نیمه اول سال 99 به سرانجام برسد.

حدود 22 سال از آغاز این پروژه مهم می‌گذرد و دولت‌های مختلفی برای افتتاح آن وعده های متفاوتی داده اند که تا کنون هیچکدام از آن ها محقق نشده است.

مرداد ماه امسال وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از این پروژه با بیان این‌که پیش‌تر اعلام شده بود مسیر هشتگرد-طالقان تا آخر تابستان 98 به بهره‌برداری می‌رسد گفت: بعد از بازدید از مسیر دیدیم که بهره‌برداری از آن به صلاح نیست چون تمهیدات ایمنی در طراحی هندسی آن رعایت نشده است و موارد مهندسی غیر ایمن باید اصلاح شوند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:26آذر1398،کد خبر: 937732،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین