پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۸۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
در اولین روز از هفته شانزدهم لیگ برتر چهار بازی برگزار می‌شود که طی آن سرخابی‌های تهران در ورزشگاه آزادی و جم به مصاف ماشین سازی و پارس جنوبی می‌روند.

شعار سال:در اولین روز از هفته شانزدهم لیگ برتر چهار بازی برگزار می‌شود که طی آن سرخابی‌های تهران در ورزشگاه آزادی و جم به مصاف ماشین سازی و پارس جنوبی می‌روند.

نیم فصل دوم لیگ برتر با ۴ بازی امروز برگزار می‌شود که به ترتیب پرسپولیس میهمان پارس جنوبی جم است، تراکتور از نفت مسجد سلیمان پذیرایی می‌کند، سپاهان و شاهین بوشهر در اصفهان به میدان می‌روند و ماشین سازی در تهران به مصاف استقلال می‌آید.

* پارس جنوبی - پرسپولیس
سرخ پوشان با ۲۸ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی ولو شده به صورت موقت برای ساعاتی در صدر جدول قرار گیرند. شاگردان کالدرون امروز به مصاف تیمی می‌روند که سرمربی اش را به تازگی از دست داده است.

فراز کمالوند سرمربی سابق پارس جنوبی بعد از آخرین بازی فصل از سمتش کنار رفت. حتی اگر سرمربی پارس جنوبی تا قبل از بازی مقابل پرسپولیس مشخص شود، باز هم روی نیمکت نخواهد نشست تا پرسپولیس عملاً با تیمی فاقد سرمربی دیدار کند.

پارس جنوبی شرایط خوبی در جدول ندارد و با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد تا تنها ۳ تیم سایپا، گل گهر و شاهین بوشهر پایین‌تر از این تیم باشند.

* تراکتور - نفت مسجد سلیمان
شکست ناپذیرهای نیم فصل اول در اولین هفته از نیم فصل دوم کار ساده‌ای در پیش ندارند. شاگردان تارتار که رکورد شکست ناپذیری شأن را در نیم فصل نخست حفظ کردند، باید در تبریز مقابل «تراکتور» ی دیدار کنند که حالا ساکت الهامی را به عنوان سرمربی کنار خود دارد.

نفت مسجد سلیمان یکی از دو تیم بدون شکست نیم فصل اول که با ۱۱ مساوی رکورددار تعداد مساوی نیز می‌باشد، با ۲۳ امتیاز در رده ششم قرار گرفته و پیروزی احتمالی در این بازی آنها را به صورت موقت به رده چهارم جدول می‌رساند.

تراکتوری‌ها نیز ۲۱ امتیازی و در رده هشتم هستند. آنها نیز در صورت پیروزی احتمالی در این بازی موقتاً به رده ششم جدول صعود می‌کند.

* سپاهان - شاهین بوشهر
جدال تیم‌های دوم و آخر جدول آن هم به میزبانی تیم بالای جدول این پیش فرض را ایجاد می‌کند که سپاهان شانس بزرگی برای پیروزی در این بازی دارد. شاگردان قلعه نویی در این صورت می‌توانند به صدر جدول تکیه داده و به انتظار نتیجه بازی استقلال و ماشین سازی بنشینند و امیدوار به لغزش تیم بدون سرمربی استقلال مقابل شاگردان خطیبی باشند.

سپاهان به همراه شهر خودرو با ۶ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند و با ۲۰ گل زده بعد از استقلال و به همراه پیکان، دومین خط حمله برتر مسابقات را در اختیار دارد.

ستاره این روزهای تیم سپاهان امید نورافکن است که هم خوب برای آنها گل می‌زند و هم خوب پاس گل می‌دهد ودر صورت حضور در این دیدار هم می‌تواند یک بازیکن تأثیر گذار باشد.

شاهین با ۶ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و حتی در صورت پیروزی در این بازی باز هم نمی‌تواند از جمع دو تیم انتهای جدول جدا شود. بهترین گلزن این تیم حسین مالکی است که با ۶ گل در رده سوم جدول گلزنان قرار دارد. مالکی در حالی برای شاهین ۶ گل زده که آنها کلاً ۸ بار گلزنی کرده اند.

* استقلال - ماشین سازی
آبی پوشان خاطره خوشی از دیدار مقابل ماشین سازی در هفته اول ندارند. آنها در حالی که می‌توانستند با یک امتیاز تبریز را ترک کنند، اسیر یک ضربه ایستگاهی در دقیقه ۹۶ شدند تا نخستین شکست را در نخستین بازی سال پذیرا باشند. این بازی قبل از هر چیز می‌تواند برای آبی پوشان جنبه انتقامی داشته باشد.

تیم بدون سرمربی و بلاتکلیف استقلال اگر روند پیروزی‌هایش را در این بازی ادامه دهد، در پایان هفته شانزدهم همچنان صدرنشین مسابقات خواهد بود که این هم از اتفاقات عجیب و خاص فوتبال ایران است.

آبی پوشان مثل بازی گذشته علی دشتی، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند که این می‌تواند کار آنها را سخت کند.

بهترین گلزنان استقلال و لیگ مهدی قائدی و شیخ دیاباته هستند که روی هم ۱۵ بار در ۱۵ بازی گلزنی کرده اند و یک تهدید دائمی برای خطوط دفاعی هر تیمی هستند.

برنامه بازی‌های روز اول از هفته شانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

* پارس جنوبی جم – پرسپولیس تهران ساعت ۱۵ ورزشگاه تختی جم
داور: علی صفایی، کمک‌ها: علیرضا ایلدروم – محمدعلی پورمتقی، کمک داوران اضافی: سیدرضا مهدوی – ایمان کهیش، داور چهارم: حامد صفایی، ناظر: محمود رفیعی

* تراکتورسازی تبریز – نفت مسجد سلیمان ساعت ۱۵:۳۰ ورزشگاه یادگار امام تبریز
داور: امیر عرب براقی، کمک‌ها: حسن انتظاری – یوسف مغروری، کمک داوران اضافی: کوپال ناظمی – یاسر همرنگ، داور چهارم: بابک خسروی، ناظر: بهرام مهرپیما

* سپاهان – شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۱۶:۲۵ ورزشگاه نقش جهان اصفهان
داور: مرتضی منصوریان، کمک‌ها: داریوش صابر مطلق – رحیم حاجیلو، کمک داوران اضافی: مهدی مرجانزاده – حمید حاج ملک، داور چهارم: ولی کاوسی، ناظر: رحیم رحیمی مقدم

* استقلال تهران – ماشین سازی تبریز ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه آزادی تهران
داور: سیدوحید کاظمی، کمک‌ها: سعید علی نژادیان – سعید قاسمی، کمک داوران اضافی: رضا عادل – احمد محمدی، داور چهارم: امیرمحمد داوزده، ناظر: حسن کامرانی‌فر

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:28آذر1398،کد خبر:4801105،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
قشنگ دوتا تیم پر هوادار و کاملا حساس بدون سرمربی تو لحظات حساس واقعا که به به به وزیر ورزش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین