پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۸۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱
سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: طرحی را پیشنهاد داده‌ایم که در سه فاز، طرح انتقال آب از دریای عمان به ۱۷ استان کشور انجام شود.

شعار سال:فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: طرحی را پیشنهاد داده‌ایم که در سه فاز، طرح انتقال آب از دریای عمان به ۱۷ استان کشور انجام شود.

سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه قطار سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم قرارگاه خاتم‌الانبیا در اصفهان، قطار سریع‌السیر تهران -قم -اصفهان به طول ۴۱۷ کیلومتر و با سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت است.

او در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص طرح‌های انتقال آب از دریای عمان بیان کرد: یکی از پروژه‌های مهم قرارگاه خاتم در سطح کشور انتقال آب از دریاست.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اضافه کرد: کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس بیش از ۳۰ میلیون لیتر آب در روز برداشت و شیرین می‌کنند؛ در حالی که سهم ما ۵۰۰ هزار لیتر است و استان‌های ما از کمبود آب رنج می‌برند.

محمد افزود: طرحی را پیشنهاد داده‌ایم که در سه فاز طرح انتقال آب از دریای عمان به ۱۷ استان کشور انجام شود، در فاز نخست انتقال آب به دریای عمان به ۳ استان شرقی کشور یعنی سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و رضوی را خواهیم داشت، این طرح در صورت مساعدت و تضمین وزارت نیرو قابلیت سرمایه‌گذاری و اجرا خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تأکید کرد: با تکمیل این طرح، آب شرب و صنعت از این منبع قابل تأمین است و منبع پایداری برای شرب و صنعت خواهیم داشت؛ همچنین می‌توان در کنار این دو حوزه برای کشاورزی هم استفاده کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در پایان با اشاره به مساله گازرسانی در برخی از نقاط محروم شرق کشور تصریح کرد: قرارگاه، خط انتقال گاز ۵۶ اینچی از عسلویه به ایران‌شهر و مرز پاکستان را انجام داده که ظرفیت خوبی برای گازرسانی استان سیستان و بلوچستان دارد، رساندن گاز به روستا‌ها نیاز به برنامه‌ریزی وزارت نفت دارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:27آذر1398،کد خبر:7177388،www.yjc.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
0
0
باز هم بچه های پر تلاش قرارگاه خاتم
ناشناس
Denmark
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
0
0
طرح را می داداند به قهرمانان تدبیر و امید، آن وقت 6 سال طرح معطل تصمیم اروپایی ها می ماند و آخرش هم می گفتند نتوانستیم چون سپاه نگذاشت!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین