پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۸۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
سومین همایش سالانه انجمن علمی مطالعات صلح ایران از ، سوم دی‌ماه، به مدت سه روز در خانه اندیشمندان علوم انسانی و دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

شعارسال: از روز سه‌شنبه سوم دی‌ماه، سومین همایش سالانه انجمن علمی مطالعات صلح ایران آغاز می‌شود.

روز اول این همایش در خانه اندیشمندان علوم انسانی از ساعت ۱۴:۳۰ با سخنرانی نعمت‌الله فاضلی آغاز می‌شود و در ادامه رضا اردکانیان، وزیر نیرو در خصوص «مسئله آب، علوم اجتماعی، تفکر میان بخشی صلح»، محمود سریع‌القلم در خصوص «رشته روابط بین‌المللی و صلح در ایران»، مجتبی مقصودی در خصوص «ارزیابی انتقادی دانش مطالعات قومی از منظر صلح»، شهیندخت مولاوردی در خصوص «رشته مطالعات زنان و صلح در ایران»، فرشاد مؤمنی در خصوص «نسبت صلح با علم اقتصاد»، حسین سراج‌زاده در مورد «علوم اجتماعی و صلح»، هادی خانیکی در زمینه «حوزه ارتباطات و مفهوم صلح؛ تصویری از مسئله ایرانی» و شهلا لاهیجی در خصوص «زنان و صلح در ایران» سخنرانی می‌کنند.

روز دوم و سوم این همایش نیز طی روزهای چهارم و پنجم دی‌ماه، از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۹ برگزار می‌شود. حسین میرمحمد صادقی با موضوع «برهم وابستگی ذاتی میان حقوق بشر و صلح»، خسرو باقری با موضوع «صلح از منظر تعلیم و تربیت»، محمود میرمحمدی با موضوع «تعلیم و تربیت صلح محور» از جمله سخنرانان روز دوم این همایش هستند.

در روز سوم نیز مقصود فراستخواه در خصوص «مطالعات دانشگاه و صلح»، احمد پاکتچی در خصوص «زبان‌شناسی و صلح» و غلامرضا هاکی در مورد «صلح، مولود مدیریت تعارض‌ها» و ... صحبت می‌کنند.

بنابر این گزارش،‌ به همه شرکت‌کنندگان در همایش گواهی حضور از سوی انجمن علمی مطالعات صلح ایران و کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو، دانشگاه شهید بهشتی اعطا می‌شود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایکنا، تاریخ انتشار: 2دی1398 ، کدخبر: 3866029: iqna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین