پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۲۵۲۵۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
اتحادیه صنف خرازی فروشان و وابسته به عنوان متولی رسته فروش اسباب بازی در راستای شناساندن و اهمیت توجه به اسباب بازی و نقش تاثیر گذار آن در تربیت و رشد کودکان اقدام به برگزاری نشست هم اندیشی مابین مسئولان و دست اندرکاران اسباب بازی در روز سه شنبه ۳ دی ۹۸نمود.

شعارسال: این نشست با حضور سید جواد احمدی معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و عضو کارگروه مقابله با تهدیدهای تحریم، دکتر شریعتمدار تهرانی نماینده وزارت صمت، مهندس بابایی مشاور دبیر هئیت عالی نظارت بر سازمان های صنفی، مهندس کیانفر از مرکز امور اصناف و بازرگانان، حسین دکمه‎چی و اعضای هئیت مدیره اتحادیه صنف خرازی فروشان تهران و جمع کثیری از تولید کنندگان، واردکنندگان و فروشندگان اسباب بازی در سالن اجتماعات اتحادیه انجام شد.

در این نشست رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان اظهار داشت: در سال جاری اتحادیه اقدام به تاسیس دپارتمانهای اسباب بازی و لوازم بهداشتی و آرایشی در ساختمان جدید اتحادیه نموده است، در نظر داریم از این پس در این رسته ها به طور برنامه ریزی شده در راه گسترش، پویایی و خلاقیت کالاهای مورد عرضه قدم برداشته و انسجام بیشتری جهت برگزاری نمایشگاه های مرتبط و حضور قوی تر این رسته ها در سطح شهر  داشته باشیم.

حسین دکمه چی تاکید کرد: اتحادیه خرازی فروشان با ۲۰ هزار عضو با استفاده از همفکری و اتحاد هیات مدیره ، اعضای فعال و پرسنل زحمتکش توانسته کارنامه درخشانی را تولید و موفق به دریافت مقام اتحادیه برتر صنفی در زمینه پژوهش و فناوری در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت شود.

دکمه چی افزود: لزوم حضور اسباب بازی و پیوست فرهنگی با دیگر جوامع می تواند آگاهی و دقت نظر و خلاقیت کودکان را هدایت و برنامه ریزی نماید، ما خواهان پیوست فرهنگی هستیم و اجازه نمی دهیم تا تهاجم فرهنگی جایگزین آن باشد.

وی افزود: مسئولان شرایطی ایجاد کنند تا بتوانیم تولید داشته باشیم و یا اگر تولید آن نوع اسباب بازی را که تکنولژی و انواع آن هر روز با تنوع بیشتر و پیچیده تری با سرعت در حرکت است را نداریم بتوانیم وارد کرده و کودکان را با دنیای پیشرفته اسباب بازی آشنا و آشتی دهیم.

در ادامه سید جواد احمدی معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و عضو کارگروه مقابله با تهدیدهای تحریم اظهار داشت: ضمن احترام به متولیان همه صنوف که زحمات زیادی در عرصه عرضه و توزیع کالاهای تولید شده در کشور را دارند، با اخذ تصمیمات ضرب العجلی و خلق الساعه کاملاً مخالف هستیم؛ لذا اخیراً دستور اکید معاونت اول ریاست جمهوری به تمامی دستگاه های دولتی این بوده تا در رابطه با بخش خصوصی هر تصمیمی باید با مشورت آنها انجام شود تا بتوان بهترین تصمیمات را به جهت استیلای این بخش مهم کشور گرفت.

در انتهای این نشست شرکت کنندگان سوالاتی را در زمینه تولید، واردات و فروش مطرح نموده و مسئولان حاضر پاسخ های لازم را ارائه دادند.                                                                                                          

 شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار: 6دی1398 ، کدخبر: 24054: www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
قطعا حوزه حساس و قابل تاملی است ، با نسل آینده سر و کار داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین