پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکید کرد که انتخاب دوره سرپرستی در فدراسیون ها و سپس برگزاری انتخابات بدلیل ایجاد شرایط عادلانه رقابتی بین کاندیداها انجام می شود.

شعارسال: مهدی علی نژاد پیرامون برگزاری انتخابات بعد از اتمام دوره چهارساله هر رییس فدراسیون در شرایطی که پیش از این دکتر سلطانی فر عنوان کرده بود ، انتخابات تا قبل از اتمام دوره چهارساله باید انجام شور ، گفت : الان به این شکل است که اجازه بدهند دوره رییس فدراسیون تمام شود ، سرپرستی گذاشته شود و بعد از آن انتخابات برگزار شود . این نگاه آقای دکتر سلطانی فر به این دلیل بود که نامزدهایی که خارج از فدراسیون بودند‌ و با رییس فعلی همراه نبودند و می خواستند رقابت کنند ،شرایط بصورت عادلانه شکل نمی گیرد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی ‌و حرفه ای در خصوص طولانی شدن دوران سرپرستی برخی فدراسیون ها هم توضیح داد : این مورد ممکن است ما عنوان کنیم خلا مدیریتی ایجاد می شود اما فرآیند این است که ابتدا ثبت نام انجام شود و بعد کمیته تطبیق در وزارتخانه باید نظر بدهد و سپس مراجع نظارتی باید تایید صلاحیت کنند و‌بعد زمان انتخابات مشخص شود‌که فرآیند زمان بری است .

علی نژاد در خصوص شفافیت عملکردمالی در دوران سرپرستی فدراسیون ها هم گفت : فرقی نمی کند در دوره سرپرستی یا ریاست ، ابتدا باید خزانه دار مانع باشد و سپس هر فرد (رییس یا سرپرست )باید پاسخگو باشد چرا که نهادهای نظارتی متعددی نظارت می کنند و فدراسیون ها هم حسابرسی می شوند .

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت : بعضی از مدیرانی که به عنوان سرپرست انتخاب می شوند ، سابقه طولانی دارند لزوما اینطور نیست که مدیران تخصصی آن رشته را در هر فدراسیون داشته باشیم که بگوییم اگر تخصصی بودند موفقند و در غیر اینصورت ناموفق .

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 6دی1398 ، کدخبر: 941748: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
من نمیدونم تو دوره سلطانی فر انتخابات های فدراسیون ها چطور پیش رفت که همه شاکی هستن و نارضایتی از این انتخابات ها انقدر بالا رفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین