پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۰۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱
رد پای دو آقازاده در تلاش برای مهندسی انتخابات فدراسیون ورزشهای رزمی به چشم می خورد.

شعار سال:  "آقازاده" پدرخوانده و "آقازاده" دو تابعیتی تمامی تلاش خود را بکار بسته اند تا گزینه منتسب به آن‌ها که فاقد کوچکترین تخصص در رزمی بوده و به قول معروف نه تنها لگد به نشیمنگاه یک گربه بخت برگشته نزده! بلکه از کنار یک باشگاه رزمی هم رد نشده بر کرسی ریاست فدراسیون رزمی جلوس کند.

جالب اینجاست علیرغم تمامی تلاش "آقازاده ها"، اما مجمع رزمی گزینه آن‌ها را شایسته رای اعتماد ندانسته است، ولی با تعویق مجمع، همچنان امیدوارند تا بر رای اعضا تاثیر بگذارند.

"آقازاده" دو تابعیتی که همچنان به دلیل تابعیت دوگانه تحت فشار رسانه‌ها و نهاد‌های نظارتی است، صرفا با حمایت " آقازاده پدرخوانده" و استفاده از برخی روابط فامیلی، صندلی لرزان خود را حفظ کرده است که مطمئنا این وضعیت به زودی تغییر پیدا کرده و نص صریح قانون در مورد وی اجرا خواهد شد که همان استعفا یا برکناری از ریاست است.

اما "آقازاده پدرخوانده" نیز چندان وضعیت بهتری نسبت به وی نداشته و او نیز به دلایلی جایگاه مدیریتی خود را چندان‌محکم نمی‌بیند.

هر دو آقازاده باید بدانند جامعه ورزش‌های رزمی با سایر ورزش‌ها از جمله "حوضچه آب" و "جنگلی"! که دو تابعیتی در آن یکه تازی می‌کند متفاوت است و بهتر است تا بیش از این در معرض انتقاد علنی کارشناسان و اهالی فن قرار نگرفته اند، از تلاش برای فرهنگ ناپسند مهندسی انتخابات دست برداشته و اگر به گزینه مورد نظر خود خیلی علاقمندند، بهترین کار این است که بیش از این آب را گل آلود نکنند، زیرا به قول معروف هرکس وارد آب شود، حتما خیس می‌شود و خیسی رزمی به حدی است که به راحتی خشک نخواهد شد!

 

*پایگاه تحلیلی خبری شعار سال براساس رسالت رسانه ای خود اقدام به انتشار مطلب فوق نموده و آماده انعکاس نظرات کلیه موافقان و مخالفان گزارش منعکس شده ، می باشد.

پایگاه خبری تحلیلی شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی بدون تعارف با ورزشهای رزمی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین