پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۵۳۱۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کسی از رییس دانشگاه پیام نور منتشر شده که در یک مراسم رقص آیینی در تایلند حضور دارد و طبق مطلب منتشر شده دکتر زمانی باید در سفر کاری باشند ولی در چنین مراسمی دیده شدند ولی یکی از کارمندان دانشگاه حضور رییس دانشگاه در تایلند را تکذیب کرد و عکس را مربوط به سفر مرداد ماه او اعلام کرد.

شعار سال: این کارمند دانشگاه پیام نور در مورد عکس منتشر شده از محمد رضا زمانی در تایلند به انصاف نیوز گفت:« دکتر زمانی ایران هستند و شنبه در دانشگاه دیدار عمومی داشتند که جزو برنامه‌های هفتگی‌شان است. سفر تایلند هم به مرداد ماه یعنی شش ماه پیش مربوط می‌شود.

مراسمی که آن زمان در تایلند برگزار شد تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه‌های چند کشور بوده، اما نمی‌دانم به چه علت حالا این عکس را پخش کردند و مشخص نیست چه هدفی دارند، شما حتی می‌توانید حالا حضوری هم با ایشان مصاحبه کنید.»

او حضور رییس دانشگاه در عکس را تکذیب نکرد و به این نکته اشاره کرد که این مراسم تاتری در یکی از دانشگاه‌های تایلند بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی انصاف، تاریخ 9 دی  98، کد مطلب: 206236: www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین