پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۳۲۲
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در بازدید از یک واحد کشت و صنعت گاوداری قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت:تولیدکنندگان امروزه با مشکلات جدی مواجه هستند در حالیکه توجه نداشتن به قوانین، اخذ تصمیم‌های غلط مدیران و ناآگاهی تولیدکنندگان نیز به این مشکلات دامن می‌زند.

شعارسال: استاندار قزوین گفت: دولت، تولیدکنندگان را برای دستیابی به توسعه پایدار حمایت و همراهی می‌کند و بخش خصوصی را در این زمینه مکمل خود می‌داند.
 
هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در بازدید از یک واحد کشت و صنعت گاوداری قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت:تولیدکنندگان امروزه با مشکلات جدی مواجه هستند در حالیکه توجه نداشتن به قوانین، اخذ تصمیم‌های غلط مدیران و ناآگاهی تولیدکنندگان نیز به این مشکلات دامن می‌زند.

جمالی پور خاطرنشان کرد: تلاش شده تا با تعاملی سازنده بین تولیدکنندگان و بخش دولتی فرایندها را اصلاح کرده و فرصت‌های بیشتری را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم.

استاندار قزوین با اشاره به یکی از مشکلات واحدهای کشت و صنعت استان، عنوان کرد: موضوع دریافت حق النظاره چاه‌های دامپروری‌ از سوی شرکت آب منطقه ای که دغدغه بسیاری از دامداران است نیاز به واکاوی اسناد دارد و چنانچه دریافت این حق‌النظاره‌ها خارج از قانون باشد حتما جلوی آن گرفته خواهد شد.

وی افزود: در صورتی که دریافت این وجه، قانونی باشد لازم است که فرایندهای اصلاح قانون انجام ‌شود تا کمکی برای تولیدکنندگان در این شرایط سخت اقتصادی باشد.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروزه در عرصه سیاسی و اجتماعی با مشکل ایراد حرف‌های بی‌اساس مواجه شده‌ایم که گاهی مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد، افزود:مسؤولان باید بر اساس دلایل روشن و صحیح به ایراد سخن بپردازند چون توجه نداشتن به این امر سبب توقف در فرایند توسعه کشور خواهد شد.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی موجود در کشور حرف‌های بی‌اساس و بدون تحقیق در موضوعات مختلف است که سند روشن و صحیحی برای آنها وجود ندارد.

جمالی پور با بیان اینکه برخی بدون تحقیق و مطالعه نظر خود را اعلام می‌کنند، عنوان کرد: این نوع رفتارها جز ایجاد خسارت برای کشور ثمر دیگری ندارد و باید دقت لازم را پیش از هر نوع گمانه زنی داشت.

این واحد کشت و صنعت که امروز مورد بازدید قرار گرفت، در چهار قسمت پرورش ماهی، دامداری، زراعت و گلخانه فعالیت می‌کند و توانسته برای ۶۶ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کند.

در جلسه‌ای که امروز در این واحد کشت و صنعت برگزار شد، دامداران از پرداخت حق‌النظاره‌های غیر قانونی به شرکت آب منطقه ای استان گلایه کردند و استاندار قزوین نیز دستور بررسی این موضوع را صادر کرد.

در استان قزوین ۷۶۶ واحد دارای پروانه دامداری سنتی هستند که ظرفیت تولید ۳۶ هزار و ۲۷۶ رأس دام سبک و سنگین را دارند.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  ایرنا  ،تاریخ انتشار:  11  دی   1398،کدخبر:  83616483، www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین