پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۴۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان فدراسیون ژیمناستیک باید نسبت به اصول و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی در قبال رژیم صهیونیستی آگاهی کامل داشته باشند، گفت: مسئولان این فدراسیون باید پاسخگوی اقدام نابخردانه اخیر خود باشند.

شعار سال:بهروز نعمتی-عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، درباره‌ی تکرار اقدام فدراسیون ژیمناستیک طی یک سال اخیر در اعزام نماینده خود به دوره مربیگری با حضور نماینده رژیم صهیونیستی، اظهارکرد: سیاست جمهوری اسلامی در قبال رژیم سفاک رژیم صهیونیستی کاملا روشن است و تمامی ارکان ورزش نیز موظف به تبعیت از اصول تعیین شده هستند.

نعمتی افزود: ما چیزی به نام رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم. فدراسیون ژیمناستیک باید پاسخگوی اقدام خود باشد. آن‌ها اهداف و شرح وظایف را باید به دقت بدانند و در جهت آن حرکت کنند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسئولان فدراسیون ژیمناستیک به اتفاق رخ داده، گفت: نباید این اتفاق می‌افتاد و فدراسیون قطعا باید پاسخگو باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:18 دی1398، کد خبر:www.isna.ir،98101713644

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
0
0
هیچ ننگی بالاتر از این نیست واقعا شرم به این فدراسیون
اگه واقعیت داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین