پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۳۸۵
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره ماجرا‌های فدراسیون ژیمناستیک گفت: گزارش‌هایی که ارائه شده، نشان می‌دهد کار غیرقانونی رخ نداده و روند معمول برای تمامی فدراسیون‌ها صورت گرفته است. اما افرادی با استفاده از پول بیت المال و با ارتباطات بین المللی، در حال سوءاستفاده از موقعیتی که با پول بیت المال به دست آورده‌اند، هستند و علیه کشور اقدام می‌کنند.

شعار سال: انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک به منظور پایان دادن به دوران بلاتکلیفی چند ماهه در این رشته در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد در این انتخابات، عابد حقدادی به عنوان رئیس جدید معرفی شد. اما برگزاری این انتخابات همراه با حاشیه‌هایی بود.

سجادی: در ژیمناستیک کار غیرقانونی رخ نداده/ برخی‌ها سوءاستفاده می‌کنند
در ابتدا، صلاحیت زهرا اینچه‌درگاهی، رئیس سابق فدراسیون، برای حضور در انتخابات تایید نشد و وی که همچنان به عنوان رئیس فدراسیون ایران توسط فدراسیون جهانی ژیمناستیک شناخته می‌شد، اقدام به ترک مجمع انتخاباتی کرد و بعد از آن، برخی از اعضای مجمع نیز از جلسه خارج شدند.

با توجه به اینکه از زمان برگزاری این انتخابات نزدیک به سه ماه گذشته، اما هنوز نام اینچه‌درگاهی به‌عنوان رئیس فدراسیون ایران در سایت فدراسیون جهانی مشاهده می‌شود. این مساله بدان معناست که FIG هنوز نتیجه انتخابات ایران را تایید نکرده و ابهاماتی در این باره دارد. پیرو همین موضوع چندی پیش نامه‌ای از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک به کمیته المپیک کشورمان آمده و در آن، توضیحاتی درباره برخی مسائل خواسته شده است.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، درخصوص اتفاقات رخ داده در فدراسیون ژیمناستیک و ابهامات در رابطه با انتخابات این فدراسیون اظهار داشت: گزارش‌هایی به فدراسیون جهانی ارسال شده که بخشی از آن‌ها منصفانه نیست و هویت ملی را نشانه گرفته و به خطر انداخته است. این گزارش به هیچ وجه معتبر نیست و کشور را در معرض سوال قرار داده است. در آن زمان من مصدوم بودم و در حال درمان و استراحت بودم.

سجادی: در ژیمناستیک کار غیرقانونی رخ نداده/ برخی‌ها سوءاستفاده می‌کنند
سجادی با بیان اینکه در ماه اسفند ۱۲ انتخابات برگزار شد که یکی از آن‌ها ژیمناستیک بود، گفت: گزارش‌هایی که ارائه شده، نشان می‌دهد کار غیرقانونی رخ نداده و روند معمول برای تمامی فدراسیون‌ها صورت گرفته است. اما افرادی با استفاده از پول بیت المال و با ارتباطات بین المللی، در حال سوءاستفاده از موقعیتی که با پول بیت المال به دست آورده‌اند، هستند و علیه کشور اقدام می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: این نوع رفتار در ورزش درهیچ کجای دنیا قابل پذیرش نیست و مورد تأیید قرار نمی‌گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۰۱۸۴۰۵، dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین