پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۵۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران گفت: پس از اسقاط تاکسی فرسوده، تاکسی جدید ظرف یک هفته به رانندگان تحویل داده می شود.

شعار سال: مهدی ابراهیمی در یک برنامه تلویزیونی گفت: طرح نوسازی تاکسی های فرسوده از مدت ها قبل آغاز شده بود و در راستای این طرح تاکنون تعداد قابل توجهی خودرو نوسازی شده است.

وی افزود: طی 15 روز گذشته بیش از 2 هزار تاکسی نوسازی شده و به صاحبانشان تحویل داده شده است.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به ثبت نام 13 هزار و 500 تاکسیران برای نوسازی تاکسی های خود اظهارکرد: برای نوسازی تاکسی های فرسوده، تاکنون 13 هزار و 500 تاکسیران اعلام آمادگی کرده و ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

ابراهیمی از بسته شدن سایت ثبت نام، ویژه نوسازی تاکسی های فرسوده خبر داد و خاطرنشان کرد: سایت ویژه ای که برای ثبت نام تاکسی های متقاضی نوسازی در نظر گرفته شده، از روز گذشته بسته شده و تاکسیران ها قادر به ثبت نام نیستند.

وی ادامه داد: درخواست ما این است که مشکل ثبت نام تاکسیران ها توسط سازمان برنامه ریزی برطرف شود و طرح نوسازی با تعویض 90 هزار تاکسی فرسوده به سرانجام برسد.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران در رابطه با تسهیلات ارائه شده به رانندگان متقاضی شرکت در طرح نوسازی تاکسی فرسوده اذعان کرد: علاوه بر ارائه وام با کارمزد 16 درصد به رانندگان تاکسی متقاضی، هزینه اسقاط لاشه و مبلغ نهایی خودور نیز به رانندگان تحویل داده می شود.

ابراهیمی تاکید کرد: مقرر شده اگر راننده تاکسی ضامن نداشت و خواست از ضمانت راننده تاکسی دیگر استفاده کند، راننده ضامن خود نباید از تسهیلات نوسازی استفاده کند.

وی مدت زمان تحویل خودرو به رانندگان را یک هفته دانست و گفت: بعد از گذشت یک هفته از اسقاط خودرو، خودرو جدید در اختیار راننده متقاضی قرار می گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 25 مرداد 95 ، کد مطلب: 209941:www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین