پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۵۴۸۳۹
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: سال جاری حدود ۴۵۵۱ دوره عمومی و تخصصی مهارت‌افزایی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار شده است.

شعارسال: مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، درباره توسعه دوره‌های مهارت‌افزایی در دانشگاه‌های سراسر کشور بیان کرد: امسال در ۶۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور حدود ۴ هزار و ۵۵۱ دوره برگزار شده که از این تعداد ۲ هزار و ۹۸۱ دوره به صورت تخصصی و  یک هزار و ۵۷۰ دوره به صورت عمومی بوده است.

برومند  با بیان اینکه در حدود ۴۵۵۱ دوره تخصصی و عمومی در مجموع ۱۳۲ هزار و ۴۶۴ نفر شرکت کردند، اظهار داشت: میانگین دوره‌های برگزار شده در هر دانشگاه برای سال ۹۸ حدود ۷۷ دوره و میانگین تعداد شرکت‌کنندگان در هر دانشگاه حدود ۲ هزار و ۲۴۵ نفر بوده است.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به ۲۰ دانشگاهی که بیشترین دوره‌های تخصصی را برگزار کردند، ادامه داد: این دانشگاه‌ها به ترتیب شامل صنعتی شریف، الزهرا (س)، علامه طباطبایی، تهران، شهیدباهنر کرمان، صنعتی امیرکبیر، تبریز، فنی و حرفه ای، صنعتی کرمانشاه، کاشان و ... هستند.

 شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 19دی1398  ، کدخبر: 818916: snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین