پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۳۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: توانسته‌ایم در این مرکز با استفاده از زنجیره ارزشی زنبور عسل داروی بسیار گران قیمتی را تولید و تجاری سازی کنیم.

شعار سال: عباس زارعی هنزکی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دستاورد‌های بسیاری داشته است، اظهار کرد: این دستاورد‌ها در دو حوزه پژوهشی و تکنولوژی تا زمان رسیدن به محصول قابل ارائه به بازار است.

زارعی هنزکی درخصوص نحوه جذب سرمایه‌گذار برای محصولات فناورانه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اظهار کرد: تلاش شده تا شرایطی ایجاد کنیم که بازدید از دستاورد‌های پژوهشی و فناوری‌های که تجاری سازی شده دیده شود.

وی همچنین افزود: در نمایشگاه‌ها هم شرایطی ایجاد شده تا علاقه‌مندان به سرمایه گذاری بخش خصوصی با حضور در میز‌های B. ۲ B. با محصول آشنا شده و در کارگاه‌های آموزشی شرکت نمایند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: مایلیم تا سرمایه گذاران در فضایی قررا بگیرند که زنجیره ارزشی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران را از آموزش تا شهر دانش در این مسیر ببینند.

زارعی هنزکی با بیان اینکه در ۴ حوزه مختلف محصولات جدیدی به بازار عرضه خواهیم کرد، تصریح کرد: یکی از حوزه‌های بسیار کاربردی مسئله امنیت خودرو است، در همین راستا هم قطعه‌ای تولید شده که کار جهت‌یابی، موقعیت شناسی و مسیریابی خودرو را انجام می‌دهد، زیرا افراد می‌توانند خودرویی که سرقت رفته است را هم از دور خاموش کنند، درواقع این قطعه تنها نشان دهنده مکان نیست و امکان کنترل خودرو را هم دارد، در نتیجه تولید و تجاری سازی این قطعه برای تحول دیجیتال بسیار اهمیت دارد.

وی در خصوص سایر فناوری‌های نوین، افزود: یک داروی بسیار گران قیمت نیز در پارک علم و فناوری ن. نیز جالب است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ادامه داد: روند تولید این دارو از زنبور عسل و تمام آنچه که در زنجیره ارزشی زنبور عسل است به دارو تبدیل می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دو محصول دیگر نیز به صورت اپلیکیشن آماده عرضه به بازار است که در دو حوزه سرگرمی و تفریح و مسیر‌یابی یا آنچه را که از بازار می‌خواهید دسترسی پیدا کنید، تولید شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 21 دی 98، کد مطلب: 817864: www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین