پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۱۰۳
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
تیم ملی فوتسال ایران در تازه‌ترین رنکینگ جهانی همچنان در رده ششم دنیا و اول آسیا قرار گرفته است.
شعارسال: تیم ملی فوتسال ایران در تازه‌ترین رنکینگ جهانی همچنان در رده ششم دنیا و اول آسیا قرار گرفته است.
 
 سایت futsal ranking، تازه‌ترین رده بندی تیم‌های ملی فوتسال جهان را امروز (۲۷ دی) منتشر کرد که بر این اساس تیم ملی فوتسال ایران با  ۱۶۰۳ امتیاز همچنان در رتبه ششم جهان و بالاتر از قزاقستان و ایتالیا قرار دارد.


از طرف دیگر تیم ملی فوتسال کشورمان جایگاه نخست خود در قاره کهن را حفظ کرده است. طبق این رده بندی جایگاه ۵۰ تیم برتر جهان تغیری نداشته است. تیم ملی برزیل با  ۱۸۳۹، اسپانیا با ۱۷۸۷ امتیاز، روسیه ۱۶۵۴ امتیاز، پرتغال ۱۶۴۵ و آرژانتین با ۱۶۴۴ امتیاز رتبه‌های اول تا پنجم را در اختیار دارند.
 
پس از تیم ملی فوتسال کشورمان که در رده ششم قرار دارد، تیم‌های قزاقستان با  ۱۵۶۵ امتیاز در رتبه هفتم، ایتالیا با کسب ۱۵۱۱ امتیاز در رتبه هشتم، اوکراین با کسب ۱۴۵۹ امتیاز در رتبه نهم و کلمبیا با کسب ۱۴۵۴ در رتبه دهم قرار گرفته اند. در بین تیم‌های آسیایی نیز پس از ایران تیم‌های ژاپن و تایلند در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان   ،تاریخ انتشار:   27 دی   1398،کدخبر: 7211909  ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین