پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
در نقشه هوایی زیر روی ایران زوم کنید و ببینید که با حرکت سردچال هفته آینده،چه حجم سنگین برفی در بیشتر نقاط کشور شکل می گیرد و منظور از طوفان برف چه چیزی است.

شعار سال: در نقشه هوایی زیر روی ایران زوم کنید و ببینید که با حرکت سردچال هفته آینده،چه حجم سنگین برفی در بیشتر نقاط کشور شکل می گیرد و منظور از طوفان برف چه چیزی است. پیش بینی های بین المللی نشان می دهد غرب و جنوب غرب و شمال غرب و البرز و زاگرس و مرکز و شرق و شمال و شمال شرق حتی ارتفاعات هرمزگان در سیطره  این برف قرار می گیرند.

تعداد بازدید : 12

شرکت محترم فرودگاهها و ایرلاین های فعال کشور، لطفا بشکل خاص برای این رویداد آماده باشند. هر چند سازمان محترم هواشنایی ، موارد را به شما اعلام می کند ، ما نیز حداقل پنج روز زودتر هشدار داده ایم . جناب آقای عابدزاده ، جناب آقای امیر مکری ، سازمان مدیریت بحران ، شهرداری های محترم و سایر نهادهای ذی ربط و ذی مدخل ، هیچ اما و اگر، شرط و شروط و ….. ، پذیرفتنی نخواهد بود.

اصغری کارشناس هواشناسی در جدیدترین ویدئویی که منتشر کرده، می‌گوید موج سرمایی که از جمعه وارد ایران می‌شود در یک دهه گذشته بی‌سابقه است.

تعداد بازدید : 7

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ایرلاین پرس، تاریخ انتشار:1 بهمن 1398، کدخبر: 267058، www.airlinepress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین