پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۵۶۸۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
حمیدرضا دهقانی‌نیا سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به جزئیات چگونگی شناسایی سلطان قاچاق سوخت گفت: برای این پرونده قاچاق حکم قطعی صادر و ۱۴۶ میلیارد تومان جریمه برای آن تعیین شد.

شعار سال: سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به جزئیات چگونگی شناسایی سلطان قاچاق سوخت گفت: برای این پرونده قاچاق حکم قطعی صادر و ۱۴۶ میلیارد تومان جریمه برای آن تعیین شد.
حمیدرضا دهقانی‌نیا در یک برنامه خبری در پاسخ به این سوال که سلطان قاچاق سوخت چگونه دستگیر شد، گفت: وقتی سامانه‌ها راه‌اندازی می‌شود و حلقه برای تشخیص کالای قاچاق بیشتر می‌شود، در نتیجه اطلاعات سپاه‌، وزارت اطلاعات، نیروی دریایی سپاه که مشخصا در حوزه دریایی برای کشف سوخت قاچاق مسئولیت مستقیم دارند، این کشف را انجام دادند.

وی افزود: حکم صادره در این مورد قطعی است و ۱۴۶ میلیارد تومان جریمه قطعی برای این قاچاقچی صادر شده است و این فرد در قالب صادرات فرآورده‌ها و مشتقات نفتی و به صورت کم اظهار قاچاق را انجام می داده است.

دهقانی‌نیا گفت: در حوزه مشتقات نفتی فرآیند به این صورت است که شخص یک سری از مشتقات را خریداری و ترکیب می‌کند و اظهار می‌کند که مشتق جدیدی ایجاد کرده که این مشتق قاعدتا باید به گمرک ایران اعلام و اظهار شود و اسناد مربوط به سامانه نفت الکترونیکی نفتی بارگذاری شود و میزان سوخت یارانه‌ای و غیر یارانه‌ای آن را مشخص کند، بنابراین وقتی کم اظهاری صورت می‌پذیرد و حجم بسیار زیادی از این مشتق یارانه‌ای است قاعدتا قاچاق قلمداد می‌شود و این پرونده کشف شد و حکم قطعی آن صادر شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:1بهمن1398،کد خبر:1344056،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین