پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۳۷۰
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
وزیر کشور با اشاره به نظر یک کارشناس درباره وجود نوعی سم در شیر‌های پاستوریزه که از رسانه ملی منتشر شد، گفت: مجری و کارشناس برنامه تخصص و ملاحظات لازم را نداشتند.

شعارسال: عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در پایان جلسه ستاد هماهنگی اطلاع‌رسانی اقتصادی کشور در مورد اخبار منتشرشده مبنی بر وجود سم در برخی شیرهای پاستوریزه، گفت: متأسفانه در صداوسیما مصاحبه غیرتخصصی انجام شد که مجری تخصص و کارشناس هم ملاحظات لازم را نداشت.

وی افزود: از وزارت صمت و بهداشت و دستگاه‌ها دعوت کردیم، دستگاهای اجرایی و کارشناسان نسبت به این موضوع اطمینان دادند که بالاترین استانداردها در تولید شیر رعایت می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست.

وزیر کشور تأکید کرد: لبنیات و فرآورده‌های لبنی از مهم‌ترین صادرات ماست و از صداوسیما خواهش می‌کنیم دقت و مراعات کند که اقدامات این‌گونه می‌تواند همه زحمات این حوزه را بر باد دهد.

رحمانی‌فضلی درباره موضوع وجود قرص در کیک‌های خوراکی، اظهار داشت: جریان کیک‌ها هم در نیروی انتطامی و هم در وزارت اطلاعات بررسی شد و به این نتیجه رسیدند که عده‌ای از افراد این کار را بعد از خرید کیک انجام داده بودند که بازداشت هم شدند و برخی آن را برای کار تفریحی انجام داده بودند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فودپرس، تاریخ انتشار: 1بهمن1398، کدخبر: - : www.foodpress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین